FANDOM

Hulusi şahin

Sungurlu Kaymakamı Hulusi Şahin

Sungurlu Kaymakamı Hulusi Şahin Edit

Özgeçmişi Edit

  • Doğum Tarihi: 1971
  • Doğum Yeri: Ankara
  • Medeni Durumu:Evli

EğitimiEdit

İlk, orta ve lise öğretimini Ankara’da, Abidinpaşa İlkokulu, 29 Ekim Ortaokulu ve Başkent Lisesi’nde tamamladıktan sonra 1988 yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümünde eğitim görmeye başladı. 1992 yılında lisans eğitimini bitirdi. 1994 yılında Aksaray Kaymakam Adayı olarak Mülki İdare Amirliği mesleğine intisap etti. Çeşitli staj aşamalarına müteakip İngiltere’de 8 ay yabancı dil ve İngiliz Kamu Yönetimi üzerine eğitim gördü.

Görev Yaptığı Yerler Edit

Samsun 19 Mayıs ve Yakakent İlçelerinde kaymakam vekilliği görevinde bulundu. 1997 tarihinde 84. Dönem Kaymakamlık Kursunu 3. olarak tamamlayarak Karaman İli Kâzımkarabekir İlçesine atandı. Müteakiben Ardahan İli Çıldır İlçesinde 2 yıl görev yaptı.

2001 yılında Trabzon İli Arsin İlçesi Kaymakamlığı görevine atandı. 2004 Yılında İçişleri Bakanlığı tarafından İngiltere Exeter Üniversitesi’ne “Kamu Yönetimi ve Kamu Politikaları” alanında master yapmak üzere gönderildi. “Local Education Authorities Under New Labour” adlı İngiliz Eğitim Sistemi üzerine hazırladığı yüksek lisans tezi Üniversite Senatosu tarafından “merit” (üstün başarı) derece ile kabul edildi. Ekim 2005’te yurda döndü.

05.10.2006 tarih ve 2006/8539 Sayılı Müşterek Kararname ile Adıyaman İli Besni Kaymakamlığı görevine atandı. 19/08/2009 tarihinde Sungurlu ilçesinde görevine başladı.

İletişim Edit

  • Telefon : 0364 311 80 01
  • Faks :
  • E-posta :
  • Adres :

İç linklerEdit

Dış LinklerEdit

http://www.sungurlu.gov.tr/