FANDOM

Kadın Çiftçiler1

Kadın Çiftçiler İl Finali Davetiyesi

Kadın Çiftçiler2

Kadın Çiftçiler İl Finali Davetiyesi

Kadın Çiftçiler3

Kadın Çiftçiler İl Finali Davetiyesi

Kadın Çiftçiler4

Kadın Çiftçiler İl Finali Davetiyesi

Kadın Çiftçiler Yarışıyor Bilgi yarışması

"Kadın Çiftçiler Yarışıyor" il finali 11 Mart 2010 saat 13:00'de Büyükşehir Belediye Kongre ve Sergi Sarayında yapıldı.

Programa, Mersin Valisi Hüseyin Aksoy başta olmak üzere, Vali Yardımcısı Mehmet Çubuktar, Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal, Mezitli Kaymakamı Kamil Kıcıroğlu, Ziraat Odası Başkanı Cengiz Gökçel, İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Gül,İlçe Ziraat Odaları Başkanları ve Belde Belediye Başkanları katıldılar.

Yarışmaya, Mersin'in ilçelerinden Anamur 'un dışında bütün ilçeler katıldı. Yarışmanın sonunda Akdeniz ilçesi Adanalıoğlu mahallesi Çiftçileri İl Birincisi oldu. Yenişehir ilçesi Değirmençay çiftçi kadınları Mersin ikincisi, Toroslar ilçesi Çelebili Köyü çiftçileri de üçüncü oldular.

Ancak Akdeniz ilçesi yarışmaya Adanalıoğlu mahalle si çiftçileri ile katıldığından dolayı Teşkilatlanma Destekleme Genel Müdürlüğü'nün 13.01.2010 tarih ve 054-262 sayılı yazıları ile program esasları( katılacak çiftçilerin köy veya belde de ikamet ediyor olması şartı) göz önüne alındığında,bölgeler arası finalde Yenişehir İlçesi Değirmençay kadın çifçilerinin finalist olarak yarışması yüksek bir ihtimal olarak görünmektedir.

2009 yılında düzenlenen il finalinde Yenişehir ilçesi Kadın çifçileri Mersin'i Kahramanmaraş’ta düzenlenen bölge yarışmasında temsil etmeye hak kazanarak, 9 ilin katıldığı bölge finalinde, bölge birincisi olduktan sonra Muş ta yapılan ve 9 bölgenin temsil edildiği Türkiye finalinde ise Türkiye 3.sü olarak büyük bir başarı elde etmişlerdi.

İç linklerEdit

Dış linklerEdit