FANDOM

Bakınız

Şablon:Kaymakambakınız - d {{Kaymakambakınız}}

Kaymakam - Kaim-i makam

İlk Kaymakam Hz Ali

Sadaret Kaymakamı
Ordu Kaymakamı Tuğay Komutan Yardımcısı yerine
Bahriye Kaymakamı - Bahriye Kaymakamı Süleyman Nutki
Kaymakam ve İnsan
Sistemler insana ve ahlaka icra edilmiştir. Yasa anayasa var ama haramilerden geçilmiyor. İnsana bina edilince komünizm bile yumuşuyor. Ahlakımızı göstermeliyiz. açığımız olmamalı...
Kaymakam/Ahlakı

  • Kaymakamlar işlerini ahlaka ve insana irca etmelidirler. Sistemler insana ve ahlaka icra edilmiştir. Yasa anayasa var ; ama kırk haramilerden geçilmiyor. İnsana bina edilince en zalim siztem komünizm bile yumuşuyor. Ahlakımızı göstermeliyiz. açığımız olmamalı...
  • bazı kelimelerden insanlar rahatsız .ya kullanmaktan kaçınmalı veya Kullanırken dikkatli olmalı. Hilafet ve şeriat gibi .
  • Hz Ömer idarecilere aşırı eşya ve günah kalbi karartın ve insani melekeleri tahrip eder.
  • ne kadar kendimizden bahsedersek Allah'ın ve kulların hakkını almış oluruz.
  • Yaptığı işlerin sıradanlaşması insanın ve idarecinin ruhunu öldürür. Her işini orijinal görmeli.
  • ne makamda olursan ol Allah'ın kulusun.
  • cepheci üsluptan kaçınılmalı
  • marijinal gruplara dikkat etmeli eridikte katılaşıyorlar.
  • ruhsatları önce kalbine sormalı ve sonra gerektiğinde kullanmalı. Rahatça kullanmak karekterimizi bozar.
  • devlet içinde dünyasını aramak alçaklıktır. Hz peygamber derdi ilerde din içerinde dünyayı arayacaklar.

Ayda bir manevi gününüz olmaz ise ahlakın ölürsünüz.

  • adil olunuz.
  • aşırı gruplara karşı bile cephe harekatı yapıyor gibi tavır yanlıştır. Toplumda düfüzyonun olabileceğini bir idareci göstermelidir.
  • hoşgörü esas zıddınıza karşı olmalı. Muhabbet şart değil. zaten hakiki muhabbet sadece Allah a olmalı.
  • temsil önemli
  • şüpheli yemeklerden kaçınılmalı. Yani eti nedir? Kaynağı nedir? Domates ye. Bir lokma yedirir bin menfaat bekler.
  • hediye almamalı. Hediye versin bir gayesi vardır. Fazlasıyla sizden ya da kamudan çıkartır.
  • gereksiz keime konuşmamalıdır. Devlet kaydeder. Ağızda nohut olmalıdır .
  • her gün sadaka vermelidir. evde sadaka kutusu olmalıdır. Kazalara belalara karşımkorunmak için. Az sadaka çok bela defeder.
  • öğle az akşam tek çeşit ve erken yemek yemelidir. Mümkünse akşam yarım saat yürümeliyiz.
  • kahkaha atmak idareciyi yoldan çıkarır.
  • beden temizliği
  • ptesi Perşembe
  • idarecilerde hesabı olanın hesabı vardır.yani kişisel hesap derdi olanların hesap vermeleri yakındır.
  • gıybet sizi meslekte bitirir.
  • harama nazar sizi ahlaksız yapar. Elin karısına kızına bakmak sizi yoldan çıkarır.
  • halefinize 2 sayfa not her zaman fayda verir.
  • temizlik önemli . Çekmecelerin arkasında dökülen özel eşyalarınız olabilir
  • bulunduğunuz görev yerinin sosyal etüdünü çıkartınız. Eskiden etkili zatlar ve şimdiki etkili zatları tanımanız sizin işinizi kolaylaştırır.
  • devir teslim de eşyamlistesini meslektaşınıza mail atınız. Resimleriyle .