FANDOM

Çukur 1
Çukur 2
Çukur2
Çukur3

Tapı(u) denilen mayalı mısır unu ile yapılan yağlı bazlama

ne? ne zaman? nerede? nasıl? neden? kim?" Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal ve beraberinde ki ,Jandarma Komutanı Ali Ataş, Sağlık Grup Başkanı Levent Özbay, Tarım Müdürü Abdulkerim Çiçek, Nüfus Müdürü Bahattin Avcı, Sivil Savunma Müdürü Fazile Hekim ,Değirmençay Belediye Başkanı Hasan Ay, Emirler köyü, Çavak köyü, Uzunkaş köyü, İnsu köyü, ve Karahacılı köyü muhtarları ile birlikte Çukurkeşlik Köyünü ziyaret ettiler.

Kaymakam Kartal, köy halkının sorunları ile yakından ilgilendi. Eğitim ve öğretime çok önem veren Kartal Dyned dil eğitiminde Yenişehir'in çok başarılı olduğunu ve daha da iyi yerlere geleceğini belirtti. Bu anlamda köy okullarımızda da bozuk olan kullanılmayan bilgisayarların onarılarak buradaki öğrencilerimizin de Dyned dil eğitiminden yararlanmaları için kolları sıvadıklarını dile getirdi.

Köy okullarımızda Dyned kurulumunu gerçekleştirmek ve köy okullarımızdaki bilgisayarları incelemek için Yenişehir Dyned sorumlusu Gülsen İkiz ve İl DynEd koordinatörü M.Zahit Kutlu okullarımızdaki eksiklikleri tespit için inceleme çalışmalarına başladılar.

Kaymakam Kartal mevcut olan eksiklikleri biran evvel gidererek köylerimizde bulunan öğrencilerimizin de Dyned dil eğitiminde çok başarılı olacaklarına inandığını belirtti.

iç linklerEdit

Dış linklerEdit