FANDOM

Kazım Karabulut

Mustafakemalpaşa Kaymakamı Kazım Karabulut

Bursa Mustafakemalpaşa Kaymakamı Kazım Karabulut Edit

Özgeçmişi Edit

Doğum tarihi: 1965 Doğum yeri: Aydın Medeni durumu: Evli ve üç çocuk babasıdır.

Eğitimi Edit

İlk ve orta öğrenimini Aydın’da tamamladı. 1987 yılında İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesinden mezun olduktan sonra Sultanahmet Adliyesinde avukatlık stajını tamamladı.

Yaptığı Görevler Edit

Kaymakamlık mesleğine 1989 yılında Tunceli kaymakam adayı olarak başladı ve sırasıyla Samsun-Yakakent ve Bingöl-Genç kaymakamlığı, Iğdır vali yardımcılığı, Denizli-Çardak kaymakamlığı ve ardından Çankırı vali yardımcılığı görevlerinde bulundu. Son olarak İçişleri Bakanlığı Dış İlişkiler ve Avrupa Birliği Daire Başkan yardımcılığı görevini yürüten Kazım KARABULUT, 2009 Ağustos ayında müşterek kararname ile Mustafakemalpaşa kaymakamlığına atandı.

1996 yılında İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsünde Kamu Hukuku dalında yüksek lisans yapan Karabulut, 2000-2001 yıllarında İngiltere’nin Exeter Üniversitesinde Kamu Yönetimi ve Avrupa Birliği alanlarında Master eğitimini tamamladı. Ayrıca 2009 yılında İngiltere Birmingham Üniversitesinde “Demokrasi, Hukukun Üstünlüğü ve Güvenlik” alanlarında üç aylık kurs programını bitirdi.

İletişim Edit

  • Tel:(224)6131001
  • Fax: (224)6135161
  • E-posta: ertah_murat@hotmail.com
  • Adres: Züferbey Mah. İsmet Paşa Cad. 16500 Mustafakemalpaşa/Bursa

Dış Linkler Edit