FANDOM

Kemal Karahan

Kemal Karahan

Çamoluk Kaymakamı Kemal Karahan

Özgeçmiş Edit

  • Doğum Yeri ve Tarihi: Gümüşhane’nin Kürtün ilçesinin Beşir köyünde 1985 yılında doğdu.
  • Medeni Hali:Evli
  • Yabancı Dil:İngilizce

Eğitimi Edit

Mesleki Kariyeri Edit

  • 2008-2009 yıllarında Hazine Müsteşarlığı’nda Uzman Yardımcısı, Sayıştay Başkanlığı’nda Denetçi Yardımcısı olarak görev yaptı.

Görev Yaptığı İller Edit

  • 2009 yılında, Ordu Kaymakam Adayı olarak mülki idare amirliği mesleğine intisap etti.
  • Mülkiye Müfettişi Refakatinde Teftiş stajını Sivas’ta,
  • Kaymakam Refikliği stajını Aydın-Germencik’te tamamladı.
  • Amasya’nın Hamamözü ilçesinde beş ay Kaymakam Vekilliği yaptı.
  • İçişleri Bakanlığı tarafından, kamu yönetimi alanında yüksek lisans yapmak üzere, bir yıl süreyle İngiltere’ye gönderildi.
  • ‘Başkanlık ve Yarı-Başkanlık Sistemlerinin Karşılaştırılması ve Bu Sistemlerin Türkiye’ye Uygunluğunun Analizi’ konusunda yazdığı tez ile Portsmouth Üniversitesi’nde yüksek lisansını tamamlayarak Türkiye’ye döndü.
  • 96. Dönem Kaymakamlık Kursunu 'Üstün Başarılı' derece ile bitirdi.
  • Bursa'nın Harmancık ilçesinde iki buçuk yıl çalıştı.
  • Avrupa Birliği'nin Hayatboyu Öğrenme Programı (Grundtvig) kapsamında, 'Social Inclusion of People Living in Deep Poverty' konu başlığında, Macaristan'ın Budapeşte kentinde bir haftalık çalışma ziyaretinde bulundu.
  • 25 Eylül 2014 tarihinde Çamoluk Kaymakamlığı görevine başlayan Kaymakam, Uludağ Üniversitesi, Uluslararası İlişkiler anabilim dalında doktora eğitimine devam etmektedir.

İç Linkler Edit

Dış Linkler Edit