FANDOM

GÜROLKONYALIOĞLU

Daire Başkanı: Gürol Konyalıoğlu

12/05/1972 tarihinde Konya Beyşehir’de doğan Gürol KONYALIOĞLU, ilk,orta ve lise tahsilini Beyşehir, Seydişehir ve Konya’daki çeşitli okullarda tamamladı. 1989 yılında girdiği Selçuk

Üniversitesi Mühendislik Mimarlık Fakültesi Jeodezi ve Fotogrametri Mühendisliği bölümünü 1993 yılında derece ile bitirdi.

Bir müddet serbest piyasada çalıştıktan sonra askerlik görevinin ardından 1995 yılında Kayseri’de teknik öğretmen olarak memuriyet hayatına başladı.

1997 yılında yüksek lisans programına başladı ve 2000 senesinde “Üç Boyutlu Ağ Dengelemesi ve GPS koordinatları ile karşılaştırılması” konulu tezi ile Jeodezi ve Fotogrametri Yüksek Mühendisi Ünvanı aldı.

2001 yılında kurum değişikliği yaparak 2004 yılına kadar Yalova Bayındırlık ve İskân Müdürlüğünde mühendis olarak çalıştı. Bu kurumda en son İmar ve Afet İşleri Şube Müdürlüğü görevinde iken Arsa Ofisi Genel Müdürlüğü’ne yatay geçiş yaptı. Kurumun 5273 sayılı Yasa ile kapatılması ile birlikte TOKİ’de göreve başladı. T.C. Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı’nda 2004 yılından itibaren Uzman, Gecekondu Dönüşüm Şube Müdürü kadrolarında çalıştı ve en son 14/10/2008 tarihinde “Kentsel Yenileme ve İmar Dairesi Başkanı” olarak atandı. İmar ve Planlama Daire Başkanlığı’nın ayrılması ile 22/05/2009 tarihinden itibaren de Kentsel Yenileme Daire Başkanı olarak görevine devam etmektedir.

Gürol KONYALIOĞLU’nun Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yayımlanan “Sulama ve Kurutma” ile “Yol Bilgisi ve Uygulaması” adlı iki kitabı, yurt içi ve yurt dışındaki kurultay ve sempozyumlarda çeşitli bildirileri bulunmaktadır. Ayrıca SPK Lisanslı (400506) Gayrimenkul Değerleme Uzmanlığı belgesine de sahiptir.

Bununla birlikte 01/04/2009 tarihinden itibaren Vakıf İnşaat Restorasyon A.Ş. yönetim kurulu üyeliği görevini de yürütmektedir.

Evli ve iki çocuk babasıdır.

Bağlı Birimler Edit

  • Kentsel Dönüşüm Şube Müdürlüğü
  • Gecekondu ve Riskli Alanlar Dönüşüm Şube Müdürlüğü
  • Kamulaştırma Şube Müdürlüğü