FANDOM

Kaymakam bey 1

Tuzla Kaymakamı Mümin Heybet

1964 yılında Ödemiş’te doğan Mümin Heybet, ilk ve orta öğrenimini İzmir’de tamamladıktan sonra, Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümünü tamamladı. Eskişehir Kaymakam adayı olarak Mülki İdare Amirliği mesleğine girdi.

Bir yıllık yurtdışı stajından sonra Hadim Kaymakam Vekilliği görevinde bulundu. 77.Dönem Kaymakamlık Kursunu başarıyla tamamlayıp, Sarıoğlan Kaymakamlığı’na atandı. Sırasıyla Kemaliye, Cizre, Bigadiç Kaymakamı olarak görev yaptı.

Cizre Kaymakamlığı sırasında yürüttüğü, Ana Çocuk Sağlığı ve Aile Planlaması çalışmalarından ötürü, Türkiye Ana Çocuk Sağlığı ve Aile Planlaması Vakfı TAÇSAV tarafından, 1998 yılında Yılın Bürokratı seçildi.

Şırnak İli Cizre İlçesinde, Kaymakam olarak görev yaptığı sırada, Şırnak İl ve İlçelerini Geliştirme Vakfının yaptırdığı okula, “Kaymakam Mümin Heybet İlköğretim Okulu” adı verildi. Japonya’da “Ülkeye Özgü Afet Yönetimi Eğitimi Projesi” seminerine katılarak, bu konuda eğitim aldı. Bigadiç Kaymakamlığından, Şarköy Kaymakamlığı görevine atanan Heybet, 26 Ağustos 2008 ‘den bu yana Tuzla Kaymakamlığı görevini yürütmektedir.

Milli Güvenlik Akademisi’nin 61. Dönem mezunu olan Mümin Heybet, ayrıca çok sayıda hizmet içi kurs ve programlarına katılmıştır. Orta derecede İngilizce bilmekte olup, evli ve 2 çocuk babasıdır.