FANDOM

Doğan Hatipoğlu (d. 1951, Abazlı, Bala). İlkokulu Abazlı'da, ortaokul, lise ve yüksekokulu Ankara'da okumuştur. Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi mezunudur.

Mesleki kariyeriEdit

Sırasıyla, Sivrihisar, Eskişehir, Bulancak, Giresun, Doğubayazıt, Ağrı kaymakamlığı, Diyarbakır'da mahiyet memurluğu, Ağrı valiliği ve Diyarbakır(1994-1996) valiliklerinde bulunmuştur. Halen merkez valisi olarak görev yapmaktadır. Asıl görevi mülkiye müfettişliğidir.

Emeklilik mesajı Edit

Değerli Meslektaşım,

Yaş sınırı nedeniyle 15.01.2016 tarihinden geçerli olarak emekliye ayrılıyorum.

43 yıla yaklaşan meslek yaşamımda, kaymakam, mülkiye müfettişi ve vali olarak; devletime ve halkıma, tüm mülki idare amirlerimiz gibi, büyük bir sevgi ve özveriyle hizmet etmiş olmanın coşkusu, gururu ve mutluğuyla dolu olarak, gönül rahatlığı içinde ayrıldığıma yönelik duygularımı sizlerle paylaşmak istiyorum.

Kuşkusuz ki bu süreçte en büyük mutluluğum; görev yaptığım yerlerdeki yurttaşlarımızın şahsıma karşı gösterdikleri vefa ve kadirbilirlik erdemliliğinin bu gün de sürdüğünü biliyor olmamdır.

Ülkeme ve ülkem insanlarına karşı duyduğum sevgi, saygı ve bağlılık hislerinin bu denli büyük olması mesleğimin ve meslektaşlarımın bana sağladığı en büyük özelliktir. Öte yandan mülki idare ailesinin bir mensubu olmak, benim ve ailemin, sonsuza dek gururla taşıyacağı en yüce kazanımımızdır.

Bu duygularla sizlere veda eder; ülkemizin bir an öce arzulanan barış, huzur ve refaha ulaşması umuduyla, görevinizde başarı, özel yaşamınızda mutluluk ve esenlik dileklerimle saygılar sunarım.

İletişim:

  • 0505 466 8090
  • E posta: Dhatipoglu2009@hotmail.com

M. Doğan Hatipoğlu

E. Vali

Şablon:Diyarbakır maiyet memurları

Şablon:Ağrı valiliği