FANDOM

not: insanın içini ürperten bir durum. kendiniz için lütfen okuyun. ne kadar >güvensiz bir dünyada yaşar olduk!!!dilerim hiç birimiz böylesi bir durumla >karşılaşmayız...

sağlık dileklerimle..

> >>Bir arkadasın is arkadaşlarından biri sinemaya gider, yerine oturur ve > >>birseyin battığını fark eder.Kalkıp baktığında, batan şeyin, ucuna bir not > >>iliştirilmiş bir iğne olduğunu görür. Notta " gerçek dünyaya hoş geldin, > >>artık AİDS'lisin!" yazılıdır. Doktorlar iğneyi test eder ve AIDS virüsü > >>taşıdığı ortaya çıkar. > >> > >>SINEMAYA GIDERKEN DIKKATLI OLUN !!! GITMENIZ GEREKIYORSA > >>LUTFEN, AMA LUTFEN KONTROL EDIN !!! > >>En güvenli yollardan biri, henüz ışıklar yanıyorken oturacağınız yeri > >>iyice > >>kontrol etmek!!! Çoğumuz > >>kendimizi koltuğa bırakırız sadece....... Aşağıdaki bilgi 11.02.2000) > >>Polis > >>Departmanı'nın tüm çalışanlarına e-mail aracılığıyla ulaştırılmıştır. > >> > >>Jetonlu telefonlar Madde bağımlıları artık kullanılmış > >>İğnelerini jetonlu telefonların jeton iade holüne yerleştiriyorlar. Jetonu > >>geri almak yada unutulmuş jeton var mi diye bakmak isteyen insanlar > >>ellerini > >>buraya atınca da iğne batıyor. Ve hepatit, AIDS ve benzer hastalıklar > >>bulaşıyor.

AYRICA: Lokanta ve restaurantlarda açıkta bulunan kürdanları kesinlikle > >>kullanmayınız. AİDS hastalarınca bu kürdanlar kullanılıp tekrar yerine > >>konularak hastalık bulaştırılmaktadır. > >> > >>Bu mesaj herkesi bu tehlikeden haberdar etmek için > >>gönderilmiştir.

DIKKAT EDIN!

> >>Lütfen aileniz ve ulaşabildiğiniz herkese ulaştırın!!!!!!!!!!!! > >> > >>Turan Açıkmeşe > >> > >>Adalet Bakanlığı > >> > >>Bilgi İşlem Dairesi > >> > >>Başkanlığı > >> > >>Tetkik Hakimi > >>