FANDOM

ETKİNLİK RAPORU

21/01/2014 Salı günü saat 14:00’da toplanan İl Yürütme Kurulu Toplantısı’nda alınan kararlar doğrultusunda 12 Mart İstiklal Marşı’nın Kabulü ve Mehmet Akif ERSOY’u Anma Günü Etkinlikleri kapsamında ;

1- İl Programı 12 Mart 2014 Çarşamba günü 10:00 – 12:00 saatleri arasında Tayyare Kültür Merkezi’nde Bursa Merkez Anadolu İmam Hatip Lisesi koordinatörlüğünde, Nilüfer Zeki Müren Güzel Sanatlar Lisesi, Osmangazi BTSO Ali Osman Sönmez Sosyal Bilimler Lisesi ve Yıldırım Faik Çelik Kız Teknik ve Meslek Lisesi’nin katkılarıyla gerçekleştirilmiştir.

2- Bursa Merkez Anadolu İmam Hatip Lisesi Öğretmen ve Öğrencilerinin çalışmaları ile hazırlanan İstiklal Marşı Oratoryosunun sunumu yapılmıştır.

3- Oratoryo sunumunda, Osmanlı Devletinin dağılma sürecine ait haritalar, fotoğraflar, marşlar ve diğer görseller hazırlanarak sunum esnasında gösterilmiştir.

4- Bursa Merkez Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencilerinden M. Zahit ÇİL tarafından Mehmet Akif ERSOY konulu konuşma yapılmıştır. 5- Bursa Merkez Anadolu İmam Hatip Lisesi Müdürlüğü tarafından hazırlanan anma programı ve davetiyesi basılarak protokol ve davet edilen misafirlere ulaştırılmıştır.

6- Bursa Merkez Anadolu İmam Hatip Lisesi Müdürlüğü koordinatörlüğünde diğer okullara verilen görevler takip edilmiş ve işbirliği içerisinde çalışmaların yapılması sağlanmış ve program sorunsuz gerçekleştirilmiştir.

7- Osmangazi Ali Osman Sönmez Sosyal Bilimler Lisesi tarafından Mehmet Akif ERSOY dergi özel sayısı çıkarılmıştır.

8- Faik Çelik Kız Teknik ve Meslek Lisesi ve Bursa Merkez Anadolu İmam Hatip Lisesi tarafından hazırlanan 20 adet Mehmet Akif ERSOY şiiri 70x100 cm ebadında tasarımlar halinde basılarak tören öncesinde Tayyare Kültür Merkezi’nde Bursa Valimiz Münir KARALOĞLU tarafından sergi olarak açılmıştır.

9- Bursa Zeki Müren Güzel Sanatlar Lisesi Müdürlüğü tarafından program açılışı, saygı duruşu ve İstiklal Marşının canlı olarak icrası yapılmıştır.

10- Bursa Zeki Müren Güzel Sanatlar Lisesi Müdürlüğü tarafından İstiklal Marşının ilk yapılan değişik besteleri icrası yapılmıştır.

11- Bursa Merkez Anadolu İmam Hatip Lisesi Müdürlüğünde İstiklal Marşı’nın kabulü ve Mehmet Akif ERSOY’u anma programı ayrıca yapılmıştır.

12- İl genelinde tüm okullarda İstiklal Marşı’nın kabulü ve Mehmet Akif ERSOY’u anma programının düzenlenmesi sağlanmıştır.

13- İl Milli Eğitim Müdürü Atilla GÜLSAR günün anlam ve önemini belirten konuşmalarını yapmışlardır.

14- Okulumuz öğrencilerinden Elif DURSUN’un yapmış olduğu Mehmet Akif ERSOY portresi Bursa Valimiz Münir KARALOĞLU’na İl Milli Eğitim Müdürü Atilla GÜLSAR tarafından takdim edilmiştir.

15- İstiklal Marşı Oratoryosunu gerçekleştiren Bursa Merkez Anadolu İmam Hatip Lisesi Müdürlüğü öğrencileri Okul Müdürü Abdullah KARAAĞAÇ , İl Milli Eğitim Şube Müdürü Tahsin YAZIR, Vali Yardımcımız Eyüp Sabri KARTAL ve İl Valimiz Münir KARALOĞLU tarafından takdir edilerek anı fotoğrafları çektirilmiştir.