FANDOM

Türk Sanat Müziği Öğretmeni Edit

  • 1950 Yılında Erdemli 'de doğdu. İlk ve orta okulu burada bitirdi. 1968 yılında Askeri Mızıka Okuluna girdi.. Oradan klarnet icracısı olarak mezun oldu. Uzun yıllar armoni mızıkasında solo klarnet çaldı. Sırasıyla Almanya, Fransa, Amerika, Belçika ve İngiltere’de konserler verdi. Londra Kraliyet Sarayı’nda kraliçenin verdiği resepsiyona ülkemizi temsilen katıldı. Mızıka Meslek Yüksek Okulu’nda klarnet hocalığı da yaparak 1995 yılında emekli oldu.
  • Klarnet, Saksafon, Piyano, Ney enstrümanlarını çalabilmekte ve bu enstrümanlarla ilgili derslerde vermektedir. 2009 Yılında Yenişehir Halk Eğitim Müdürlüğü Türk Sanat Müziği Korosu’nu da kurarak çalışmalarını sürdürmekte olup yaklaşık 40 koro üyesine bona solfej müzik teorisi ve nazariyatı, Türk müziği usul, makam ve nota dersleri vermektedir. Bunun yanında beste ve güfte çalışmaları yoğun bir şekilde devam etmektedir. Beş senedir de Çağdaş Sanat Derneği Korosu’nu çalıştırmaktadır, aynı zamanda 40 yıldır Türk Sanat Müziği ile uğraşmaktadır.
  • Evli ve iki çocuk babasıdır.