FANDOM

Mehmet Yüzer

Bahçesaray Kaymakamı Mehmet Yüzer

Bahçesaray Kaymakamı Mehmet Yüzer Edit

Özgeçmişi Edit

  • Doğum Tarihi: 1976
  • Doğum Yeri: Kırıkkale
  • Medeni Durumu: Evli ve 1 çocuk babasıdır.

Eğitimi Edit

ilk ve orta eğitimini burada tamamladı. Kırıkkale Anadolu Lisesi’nden mezun olduğu 1995 yılında Galatasaray Üniversitesi İ.İ.B.F. Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü’nde okumaya hak kazandı. 2001 yılında bu bölümden mezun olup aynı üniversitede Kamu Maliyesi dalında yüksek lisansa başladı, derslerin tamamını başarı ile aldığı program halen tez aşamasındadır.

Görev Yaptığı Yerler Edit

Öğrencilik yıllarında turizm ve dış ticaret sektörlerinde kısa süreli veya yarı zamanlı işlerde çalıştı. Memuriyete 2000 yılında henüz üniversite öğrencisi olduğu için lise mezunu olarak Marmara Üniversitesi’nde güvenlik görevlisi kadrosunda başladı. 2002 yılında Sağlık Bakanlığı Teftiş Kurulu’nun açtığı Müfettiş Yardımcılığı sınavını kazandı. Yaklaşık iki yıl bu kurumda çalıştıktan sonra 2004 yılında Kaymakam Adaylığı sınavını kazandı. Yetiştirme döneminde gördüğü çeşitli kurs ve stajların yanı sıra bir süre Kızılırmak İlçesi Kaymakam Vekilliği görevini yürüttü. 2005 yılında İçişleri Bakanlığı tarafından gönderildiği İngiltere’de, Nottingham Üniversitesi’nde Kamu Yönetimi Yüksek Lisans Programını “Türkiye’de İdari Reformlar ve Başarısızlık Sebepleri” konulu tezi ile başarıyla tamamladı. Kaymakamlık Kursu’nu üstün başarı derecesi ile tamamlayan Yüzer, 16.03.2009 ile 27.07.2009 tarihleri arasında Köprübaşı Kaymakamlığını yürüttükten sonra 27.07.2009 tarihli müşterek kararname ile İlçemiz Kaymakamlığına atanmış olup, halen bu görevi yürütmektedir.

İletişim Edit

  • Telefon: (432)7512104
  • Faks: (432)7512151
  • E-posta: kaymakamlik@bahcesaray.gov.tr
  • Adres: Bahçesaray Kaymakamlığı. Posta Kodu: 65710 - Bahçesaray/Van

İç linklerEdit

Dış Linkler Edit

  • Bahçesaray Kaymakamlığı [1]