D. Tuzak. Tuzak ayetleri. Keyd. كيد Keyd ayetleri.Mekir. مكير Mekir ayetleri. Mekir ayetleri Elmalı meali Plot. Tramp. Strateji. Taktik. Conspiracy

Erdoğan_'Uyanıklar_Kaçtı,_Akılsızlar_tuzağa_düştü'_4_dakika

Erdoğan 'Uyanıklar Kaçtı, Akılsızlar tuzağa düştü' 4 dakika

4 dakika alt yazılı

Aklı_olan_kaçtı,_olmayan_tuzağa_düştü_ne_demektir?-1

Aklı olan kaçtı, olmayan tuzağa düştü ne demektir?-1

Dün Türkiye'de belki de son dönemlerin en çok üzerinde durulması gereken cümlelerini kurdu Erdoğan. FETÖ ile mücadelede yaşananları anlatırken söyledikleri hepimizin defalarca düşünerek üzerinde konuşmak zorunda olduğumuz şeyler.

Recep_Tayyip_Erdoğan,_AK_Parti_Grup_Toplantısı_40_dakikalık_tüm_Konuşması_7_Kasım_2017

Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti Grup Toplantısı 40 dakikalık tüm Konuşması 7 Kasım 2017

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti Grup Toplantısı'nda Konuştu 7 Kasım 2017 Erdoğan'ın açıklamalarından satır başları şöyle: 2019 seçimleri ülkemiz ve partimiz için en az 3 Kasım seçimleri kadar kritik bir dönüm noktası olacaktır. Ülkemizin yeni yönetim mimarisini oluşturma için şimdiden çalışmaya başladık. BUNLAR RASTGELE OLAN DEĞİŞİMLER DEĞİL Bölgemizdeki ve dünyadaki gelişmeler önümüzdeki asrı biçimlendirecek köklü bir yeniden yapılanma sürecinde olduğumuzu gösteriyor. Ortadoğu'daki gelişmeler bunlar rastgele olan değişimler değildir. Türkiye Kurtuluş Savaşı'nda bu yana belki de ilk defa bu kritik sürece önceden yazılmış senaryolardaki rolünü kabul etmek yerine kendi iradesini ortaya koyan bir pozisyonda girmiştir. Milletimiz oynanan oyunu görmüş iradesini büyük ve güçlü Türkiye'den yana kullanmıştır. HEPSİ HİKAYE PKK sadece PKK değildir. Bu örgüt ülkemize yönelik operasyonlarda kullanılan bir aparattır. FETÖ'nün bankalarına para yatırmayın okullarında çocuk okutmayın derken boşuna konuşmadık. Akıllı olanlar Türkiye'yi terk etti gitti, aklı olmayanlar burada tuzağa düştü. Diyorlar ki bilmiyorduk onun için gönderdik. Hepsi hikaye. BİZİM 1 ŞEHİDİMİZİN KANI YÜZLERCE TERÖRİSTİN KANIYLA ÖLÇÜLEMEZ FETÖ'nün neyi nasıl götürdüğü ortada. Şimdi temizleme dönemi içindeyiz. Hukukun kuralları neyi gerektiriyorsa bunu yapıp yolumuza devam edeceğiz. Ufak tefek de olsa yaralar aldık ama çok daha güçlü ve karalı şekilde hedeflerimize doğru ilerlemeyi sürdürdük. Ayaklarımıza takılan çelmeler iki yüzlü tavırlar elbette bizi sıkıntıya sokmaktadır ama bu sıkıntılar sakalımızın tıraşı mesafesindedir. BÜYÜKLÜK TOPLA TÜFEKLE OLMUYOR Tarih bize göstermektedir ki büyüklük topla tüfekle sayıyla olmuyor büyük olmak için önce koca bir yüreğe sağlam bir imada güçlü iradeye sahip olacaksınız. . BİZE KÜFREDENLERE BİZ HUKUKUN KAPISINI AÇIYORUZ Bize küfredenlere biz hukukun kapısını açıyoruz ama biz onlara sadece rabiayı öğretiyoruz. Kılıçdaroğlu öğrendin mi? Oyunları boza boza senaryoları yırta yırta hedeflerimize doğru ilerlemeyi sürdüreceğiz. ANA MUHALEFET PARTİSİNİN FOYASI ARTIK ORTAYA DÖKÜLMÜŞTÜR Siyasi rekabet bizi korkutmaz tam tersine şevkimizi gayretimizi artırır. Dünyada reform talep eden taraf muhalefet olur. Biz reform peşinde koşuyoruz ana muhalefet bunları engellemeye çalışıyor. Ana muhalefet partisinin foyası artık ortaya dökülmüştür. Eskilerin deyimiyle takke düşmüş kel görünmüştür. KILIÇDAROĞLU'NA ELEŞTİRİ Başbakan olacağım diyerek Başbakan olunmaz değişim diyerek de değişim gerçekleşmez. Hep aynı şeyleri yaparak her defasında farklı sonuçlar elde etmeye çalışmak akıl sağlığı ile ilgili soruna işaret eder. Önce zihniyetinizi sonra yöntemlerinizi değiştirmeye ihtiyaç vardır. 20 yıl önce ne diyorlarsa bugün de aynı şeyi söylüyorlar. AK PARTİ'Lİ BAZI BELEDİYE BAŞKANLARININ İSTİFALARI Belediyelerimizde ayrılan arkadaşlarımıza hizmetleri için teşekkür ediyorum. Kimse gücenmeyecek biz sürekli güncellenen yenilenen ve güncellendikçe çok daha farklı bir hizmet imkanını yakalayan bir partiyiz. Görevlerini devreden arkadaşlarımız bu büyük aile içinde çalışmaya devam edeceklerdir.

MEKİR (Mekr) Hile . Aldatma . Oyun . Düzen. (Birisinin kötü veya iyi hâllerini öğrenmek veya kötülüğe sevketmek ya da gayesinden alıkoymak için yapılır.)

Âlu İmrân 3/54[düzenle | kaynağı değiştir]

Elmalı Hamdi Yazır meali orjinal

"Bununla beraber mekrettiler. Allah da mekirlerine mekr etti Öyle ya Allah [[hayrul makirin]ydir

Burada Mekri yapanların havariler olduğu akla gelebilse de bunlar beni İsrail'den Hz İsa'yı inkar edenlerdir ikinci cilt 1110 sayfa

"Allah da onlara mekr etti" yani onları mekir'den men etmedi, fakat Mekirlerinin cezasını verdi. İkinci cilt sayfa 1111

Elmalı Hamdi Yazır Mekr tanımı[düzenle | kaynağı değiştir]

Mekir, karanlık gizli hissedilmeyecek hile tuzak ile birine zarar vermeye çalışmaktır israiloğullarının burada mekirleri, Hz İsa'ya suikastları, onu yok etmek için gizli gizli tedbirlere teşebbüs edip, ansızın onu öldürmek üzere el altından bir takım kimseler tayin etmiş olmalarıdır ikinci cilt sayfa 1110

"Allah Mekredenlerin hayırlısıdır" Yani Allah'ın Mekri lugattaki kötü şer manası ile değil ona ceza olan ve şeklen karşılığı olmak itibariyle Mekr 'denilebilen Hayırdır 2. Cüz sayfa 1111

Türkmence}=[düzenle | kaynağı değiştir]

Ico libri.png Anlamlar

[1] Kurnaz, sinsi, hilekâr

Mekire karşı hizbunnasr-ul mübarek duası Şazeliden Haçlıların Kudüs'ü işgalinde okunmuştur[düzenle | kaynağı değiştir]

بـِـسْـمِ اللهِ الرَّحمـنِ الرَّحـيمِ Listen to حزب النصر by AlSiddiqiya AlShazoliyah الصديقية الشاذلية on #SoundCloud https://soundcloud.com/siddiqiya/hzbalnsr حِـزْبُ النـَّصْـرِ المـُبـَارَكِ لِسـَيـِّدي أبـِي الحـَسـَنِ الشـَّاذلـِي اللهـُمَّ بـِسَطـْوَةِ جَبـَروتِ قـَهـْرِكَ وبـِسُرْعـَةِ إغـَاثـَةِ نـَصـْرِكَ وَبـِغِـيرَتـِكَ لإنـْـتـِهـَاكِ حُرُمَـاتِكَ وَبـِحـِمَايَتِكَ لِـمَن إحـْـتـَمـَى بـِآياتِكَ أسألـُكَ يا اللهُ يَا سَميعُ يَا قـَريبُ يَا مُجـِيبُ يَا سَريعُ يَا مُنـْتـَـقِمُ يَا شـَديدَ البَـطـْشِ يَا جَبَّارُ يَا قـَهـَّارُ يَا مَنْ لا يُعْـجـِزُهُ قـَهـْرُ الجَبـَابـِرَةِ ولا يَعْظـُمُ عـَلـَيْهِ هَلاكُ المُتـَمَرِّدَةِ مِنَ المُلوكِ والأكـَاسِرَةِ أن تـَجْـعَلَ كـَيـْدَ مَنْ كـَادَنِي في نـَحْرِهِ وَمَكـْرَ مَنْ مَكـَرَ بي عَـائِداً عَليهِ وَحُـفـْرَة مَنْ حَفـَرَ لي وَاقِعاً فيها وَمَنْ نـَصَبَ لي شـَبـَكـَة الخَدَاعِ إجْعَلـْهُ يا سَيِّدي مُسَاقاً إليها وَمُصَـاداً فيها وَأسِيراً لـَدَيْهـَا اللهُمَّ بـِحَقِّ كـهيعص إكـْـفِـنـَا هَمَّ العِدا وَلـَقـِّهـِمْ الرَّدَى وَإجْعـَلهُمْ لِكـُلِّ حَبيبٍ فِداً وَسَلـِّط عَلـَيـْهـِمْ عَاجـِلَ النـِّقـْمـَةِ في اليَوْمِ والغـَدِ. اللهُمَّ بَدِّدْ شـَمْلـَهـُمْ، اللهُمَّ فـَرِّق جَمْـعَـهـُم اللهُمَّ أقـْلِلْ عَدَدَهـُمْ، اللهُمَّ فـُلَّ حَدَّهُمْ، اللهُمَّ إجْعَلْ الدَّائِرَة عَلـَيـْهـِمْ اللهُمَّ أرْسِلْ العَذابَ إليهـِمْ، اللهُمَّ أخـْرِجْـهـُمْ عَنْ دَائِرَةِ الحِلـْمِ وَإسْـلـُبـْهـُمْ مَدَدَ الإمْـهـَالِ وغـُلَّ أيْديَهـُمْ وإرْبـِط عَلـَى قـُلوبـِهـِمْ ولا تـُبـَلـِّغـْهـُمْ الآمال، اللهُمَّ مَزِّقـْهـُمْ كـُلَّ مُمَزَّقٍ مَزَّقـْـتـَهُ لأعْدَائِكَ إنـْـتِصـَاراً لأنـْبـِيائِكَ وَرُسُـلِكَ وَأولِيائِـكَ اللهُمَّ إنـْـتـَصِرْ لنا إنـْـتـِصَـارَكَ لأحْبـَابـِكَ على أعْدَائِكَ، اللهُمَّ لا تـُمَكـِّنْ الأعْداءَ فينا ولا تـُسـَلـِطـَهـُمْ عَـلـَيْـنـَا بـِذنوبـِنـَا حم حم حم حـــم حم حم حم حُـمَّ الأمْرُ وَجَاءَ النـَصـْرُ فـَعـَلينـْا لا يـُنـْصـَرون حمعسق حِمَايَتـُنـَا مِمَّا نـَخـَافُ، اللهُمَّ قـِنـَا شـَرَّ الأسْواءِ ولا تـَجْعـَلنـَا مَحـَلاً للبـَلـْواءِ، اللهُمَّ أعْطِنـَا أمَلَ الرَّجَاءِ وَفـَوْقَ الأمَلِ يَا هُوَ يَا هُوَ يَا هُوَ يَا مَنْ بـِفـَضْـلِهِ لِفـَضْلِهِ نـَسْألْ – نـَسْألـُكَ العَجـَلَ العَجَلَ إلهي الإجَابَة الإجَابَة يَا مَنْ أجَابَ نـُوحاً في قـَوْمِهِ يَا مَنْ نـَصَرَ إبْراهِيمَ عَلى أعْدائِهِ يَا مَنْ رَدَّ يُوسُفَ على يَعْـقوب يَا مَنْ كـَشـَفَ الضـُرَّ أيُّوبَ يَا مَنْ أجَابَ دَعْوَةَ زكـَرِيَّا يَا مَنْ قـَبـِلَ تـَسـْبيحَ يُونـُسَ بـِنْ مَتـَّى نـَسْـألـُكَ بـِأسْرارِ أصْحـَابِ هَذِهِ الدَّعَوَاتِ أنْ تـَقـْبـَلَ مَا بـِهِ دَعَوْنـَاكَ وأنْ تـُعْطِينـَا مَا سَألناكَ أنـْجـِزْ لنـَا وَعْدَكَ الذي وَعَدْتـَهُ لِعِـبَادِكَ المُؤمِنين لا إلهَ الا أنـْتَ سُبْحَانـَكَ إني كـُنـْتُ مِنَ الظـَّالِمِينَ إنـْـقـَطـَعـَتْ آمَالـُنـَا وَعِزَّتِكَ الا مِنـْكَ وَخـَابَ رَجَاؤُنـَا وَحَـقِـكَ الا فيكَ. إنْ أبْطـَأتْ غـَارَةُ الأرْحَامِ وإبْـتـَعـَدَتْ فـَأقـْرَبُ السَّيْرِ مِنـَّا غـَارَةُ اللهِ يا غـَارَةَ اللهِ جـِدِي السـَّيـْرَ مُسْرِعَة في حَلِّ عُـقـْدَتـِنـَا يَا غـَارَةَ اللهِ عَدَتْ العَادونَ وَجَارُوا وَرَجَوْنـَا اللهَ مُجـيراً وَكـَفـَى باللهِ وَلـِيـَّا وَكـَفـَى باللهِ نـَصِيراً (حَسْبـُنـَا اللهُ وَنِعْمَ الوَكِيلُ – ثلاثا) (ولا حَوْلَ ولا قـُوَةَ الا باللهِ العَليِّ العَظِيمِ إسْـتـَجـِبْ لـَنـَا آمين – ثلاثا) فـَقـُطِعَ دَابـِرُ القـَوْمِ الذينَ ظـَلـَمُوا والحَمْدُ لِلهِ رَبَّ العَالـَمينَ ولا حَوْلَ ولا قـُوَّةَ الا باللهِ العَلِيّ العَظِيمِ وَصَـلـَّى اللهُ عَـلـَى سَيـِّدِنـَا مُحَمَّدٍ النـَّبـِيّ الأمِيِّ وَعَلى آلِهِ وَصَحْبـِهِ وَسَـلـَّمَ.

İMAM ŞAZİLİ’NİN (K.S.) HÜZBUNNASR DUASI ANLAMI Allâhım! Kahrının gücü, yardımının imdat hızı, haramlarının çiğnenmesine olan hassasiyetin, ayetlerine sığınan kimseleri olan himayen hürmetine!… Yâ Karîb (Yakın)! Yâ Semî’! (İşiten) Yâ Mücîb! (Duaları kabul eden) Yâ Serî’! (Hızlı azab veren) Yâ Cebbâr (Kahhar)! Yâ Mütekebbir! (Kibirli) Yâ Kahhâr! (Kahreden) Yâ şedîde’l-batş! (Kahrı şiddetli), Ey zorbaların kahrının âciz bırakamadığı! Ey zalim hükümdar ve günahkar düşmanlardan âsilerin helakinde zorlanmayan Allahım! Bana tuzak kuranların tuzaklarını kendi boyunlarına geçir! Bana hile yapmak isteyenlerin hilelerini kendi başlarına çevir! Bana kuyu kazanları kazdıkları kuyulara düşür! Bana aldatma ağı atanların ağlarına Ey benim dayanağım! Kendilerini düşür! Kendilerini av eyle o ağlara! Kendilerini esir eyle o ağlarda! Allâhım!Kâf. Hâ. Yâ. Ayn. Sâd! Hürmetine! Düşmanlığın üzüntüsüne karşı yetiş imdadıma! Ver onlara zilleti! Onları her sevgili için kıl feda! Sar başlarına bugün ve yarın acil intikamı! İki yakalarını bir araya getirme! Allâhım! Dağıt topluluklarını Allâhım! Azalt sayılarını Allâhım! Zayıf düşür onları Allâhım!Ver belayı başlarına Allâhım! Ulaştır azabını onlara, bağla ellerini, bağla kalplerini, nâil etme emellerine! Darmadağın et onları! Nebîlerine, resullerine ve velilerine yardım etmek için düşmanlarını nasıl dağıttınsa dağıt onaları! Sevdiğin kullarına düşmanlarına karşı nasıl yardım ettinse bize de imdâd eyle! Allâhım! Düşmanlarımıza fırsat verme! Günahımız dolayısı ile onları başımıza musallat etme! (Hâ-mîm) İş kızıştı, yardım geldi. Bize karşı onlara yardım edilmeyecek. (Hâ-mîm, ayn-sîn-kâf) korktuklarımıza karşı himayemizdir. Allâhım!Kötülerin şerrinden koru bizi! Belâlara muhatap kılma bizi!

Allâhım!Umut emeli ver bize! Yâ hüve, Yâ hüve, Yâ hüve! Ey lutfundan istediğimiz, acilen, acilen ve de acilen dileriz senden! Ey icabet ilahım! Ey Efendimiz Nûh’a icabet eden! Ey Eyyub efendimizden sıkıntıyı gideren! Ey Zekeriyya Efendimizin duâsına icabet eden! Ey Yunus b. Mettâ efendimizin tesbihini kabul eden! Bu kabul olunan duaların esrarı hürmetine duâmızı kabul etmeni, istediğimizi vermeni dileriz. Mümin kullarına vaad ettiğin vadini bizim için yerine getir! O mümin kulların “Lâ ilâhe illâ ente sübhaneke innî küntü mine’z-zâlimin = Senden başka hiçbir ilâh yoktur. Eksik sıfatlardan tenzih ederim seni. Ben zalimlerden oldum.” demişti. Allâhu ekber! Allahın kılıcı onları kesecek! Veli olarak Allâh yeter bana! Yarımcı olarak Allâh yeter bana! Allâh yeter bize! O ne güzel vekîldir. Yüce ve zim olan Allâh’tan başka kimsenin gücü ve kuvveti yoktur. Selam olsun Nûh’a âlemlerde! (Duâmızı kabul eyle! Amin.) Böylece zulmeden toplumun kökü kesildi. Hamd Alemlerin Rabbi Allâh’adır. (Nitekim (o kasırga gelince) onların evlerinden başka bir şey görülmez oldu. İşte biz suç işleyen toplumu böyle cezalandırırız. el-Ahkaf s. 25) Efendimiz Muhammed (s.a.v.)’e, onun ailesine, ashabına salat u selâm olsun. Hamd alemlerin Rabbin Allâh’adır.

Books-aj.svg aj ashton 01f.svg Kaynaklar