FANDOM

Mersin İl Sosyal Hizmetler Müdürlüğü, Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu Kanununun İl Örgütlenmesi esasına uygun olarak kendi bünyesinde hizmet vermeye başlamıştır.

İl Müdürlüğümüz, mülkiyeti SHÇEK Genel Müdürlüğüne ait Çankaya Mahallesi 4716 sokak No:16 Mersin adresinde bulunan binada hizmet vermektedir.

Sosyal Hizmet, kişi ve ailelerin kendi bünye ve çevre şartlarından doğan veya kontrolleri dışında oluşan maddi, manevi ve sosyal yoksunluklarının giderilmesine ve ihtiyaçlarının karşılanmasına, sosyal sorunlarının önlenmesi ve çözümlenmesine yardımcı olunmasını ve hayat standartlarının iyileştirilmesi ve yükseltilmesini amaçlayan sistemli ve programlı hizmetler bütünüdür. Bu amaçla İl Müdürlüğümüz ve bünyesinde açılan kuruluşlarla hizmet vermekteyiz.

SHÇEK Genel Müdürlüğü nün taşradaki teşkilatı İl Sosyal Hizmetler Müdürlükleri ve bağlı kuruluşlarıdır. İhtiyaç duyulan ilçelerde ise İl Sosyal Hizmetler Müdürlüğüne bağlı İlçe Sosyal Hizmetler Müdürlükleri kurulmuştur.Mersin İl Sosyal Hizmetler Müdürlüğü ne bağlı olarak da tek ilçe teşkilatımız olan Tarsus İlçe Sosyal Hizmetler Müdürlüğü kurulmuştur.

İl Müdürlüğümüz ve bağlı kuruluşlarımız aracılığıyla aşağıdaki hizmet modelleri sunulmaktadır:Edit

Özel Özürlü Bakım Merkezleri, Özel Kadın Konukevleri ve Özel Huzurevleri ile ilgili hizmetler.

İl Müdürü:Edit

  • Selahattin Bulut

İl Müdür YardımcılarıEdit

Şube MüdürüEdit

İletişimEdit

  • Telefon : 0324 237 61 07-08 - 0324 231 12 55
  • Faks : 0 324 231 12 55
  • Adres:Çankaya Mahallesi 4716 Sokak No: 16 33070 Mersin

İç linklerEdit

Dış linklerEdit