FANDOM

Mersin Ticaret ve Sanayi Odası Eğitim ve Kalkınma Vakfı MTSO-EKAV Yönetim Kurulu Üyeleri

Mersin Ticaret ve Sanayi Odası Eğitim ve Kalkınma Vakfı Yönetim Kurulu 1 Başkan, 1 Başkan Vekili, 1 Sayman Üye ile 6 Yönetim Kurulu Üyesinden Oluşmaktadır.

Yönetim Kurulu 27 Mart 2011 tarihinden gerçekleştirilen seçimle aşağıdaki şekilde belirlenmiştir.

  • İbrahim Kiper:Yönetim Kurulu Başkanı
  • Doğan Narin:Yönetim Kurulu Başkan Vek.
  • Fatih Kısa:Yönetim Kurulu ve Sayman Üye
  • Hacı İbrahim Bilir:Yönetim Kurulu Üyesi
  • Güner Özdemir:Yönetim Kurulu Üyesi
  • Servet Çipil:Yönetim Kurulu Üyesi
  • Nafi Ağaoğlu:Yönetim Kurulu Üyesi
  • Nihat Tan:Yönetim Kurulu Üyesi
  • Murat Harman:Yönetim Kurulu Üyesi

MTSO Eğitim ve Kalkınma Vakfı’ndan okul öncesi eğitime destek Edit

Mersin Ticaret ve Sanayi Odası (MTSO) Eğitim ve Kalkınma Vakfı, minik öğrencilerin okul öncesi eğitimlerine katkıda bulunmak amacıyla anaokulu yaptırıyor. Vakıf, ilk etapta Akdeniz ilçesinde bulunan 11 ilköğretim okuluna anaokulu yapmayı hedefliyor.

  • “MTSO Eğitim ve Kalkınma Vakfı adını ölümsüzleştirecek”

İmza töreninde konuşan Vali Çakacak, Mersin’in okul öncesi eğitim sıralamasında ilk sırada olduğunu bildirdi. Mersin’in Türkiye genelinde en çok anaokuluna sahip iller arasında yer aldığını belirten Çakacak, “Anaokulları, çocukların gelişiminde ve diğer eğitim hayatlarında başarılı olmalarında büyük önem taşıyor. MTSO Eğitim ve Kalkınma Vakfı, yaptıracağı anaokulları ile adını ölümsüzleştirecek. Bu okullarda binlerce öğrenci yetişecek. Eğitime destek veren tüm hayırseverlere bol kazançlar diliyorum ki, eğitime daha çok destek versinler. Bu erdemli davranışınız için MTSO Eğitim ve Kalkınma Vakfı Başkanımıza ve yönetim kurulu üyelerine de teşekkür ediyorum” dedi.  

MTSO Eğitim ve Kalkınma Vakfı Başkanı İbrahim Kiper ise, daha önce de bu tip okullar yaptırdıklarını anımsatarak, eğitime her zaman destek vereceklerini söyledi. Anaokullarını üyelerinin destekleriyle yapacaklarını ifade eden Kiper; “Onlar bizi desteklemese bunların hiç birisini yapamayız. Onlara güveniyorum. Yaptığımız işin hayırlı olduğuna inandıkları için destek veriyorlar” diye konuştu.