FANDOM

Muhammed Lütfi Kotan, 1977 yılında Erzincan'ın Tercan İlçesi'ne bağlı Kalecik Köyü'nde doğdu. İlkokulu memleketi Erzurum'da okudu. Erzurum Kandilli Ortaokulu ve Erzurum Kandilli Lisesi'ni bitirdi. 1995 yılında Marmara Üniversitesi Kamu Yönetimi Bölümü'nü kazandı. 1997 yılında İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümü'ne geçti. 2001 yılında mezun olduktan sonra 2003 yılı başında Mülki İdare Amirliği mesleğine doksanıncı dönem Erzincan Kaymakam adayı olarak başladı.

İl stajının ardından Gümüşhane merkez ile Köse ve Kürtün İlçeleri, Konya merkez ile Ilgın ve Karapınar İlçelerinde mülkiye teftiş stajını yaptı. Milli Güvenlik Genel Kurulu'nda aldığı Kamu Diplomasisi Kursunu müteakip Erzurum Pasinler'de Kaymakam refikliği, Rize İli Çamlıhemşin, Hemşin İlçeleri ile Kırşehir İli Çiçekdağı İlçelerinde Kaymakam vekillikleri yaptı.

14 Nisan 2006 yılında Ordu İli Çaybaşı İlçesi kaymakamı, 26 Ekim 2007 tarihinde Ardahan İli Damal İlçesi kaymakamı görevlerinde bulundu.

  • 1977 yılında Erzincan’ın Tercan İlçesi’ne bağlı Kalecik Köyü’nde dünyaya geldi.
  • İlkokulu memleketi Erzurum’da okudu. Erzurum Kandilli Ortaokulu’nu ardından Erzurum Kandilli Lisesi’ni bitirdi.
  • 1995 yılında Marmara Üniversitesi Kamu Yönetimi Bölümü’nü kazandı.
  • 1997 yılında İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümü’ne geçti.
  • 2001 yılında mezun olduktan sonra
  • 2003 yılı başında Mülki İdare Amirliği mesleğine doksanıncı dönem Erzincan Kaymakam adayı olarak başladı.
  • İl stajının
  • ardından Gümüşhane merkez ile Köse ve Kürtün İlçeleri, Konya merkez ile Ilgın ve Karapınar İlçeleri’nde mülkiye teftiş stajını yaptı.
  • Milli Güvenlik Genel Kurulu’ndan aldığı Kamu Diplomasisi Kursunu müteakip
  • Erzurum Pasinler’de Kaymakam refikliği,
  • Rize İli Çamlıhemşin,
  • Hemşin İlçeleri ile
  • Kırşehir İli Çiçekdağı İlçelerinde Kaymakam vekillikleri yaptı.
  • 14 Nisan 2006 yılında Ordu İli Çaybaşı İlçesi kaymakamı,
  • 26 Ekim 2007 tarihinde Ardahan İli Damal İlçesi kaymakamı görevlerinde bulundu.
  • İngiltere'de Leicester Üniversitesi'nde bir yıllık dil ve mesleki eğitim aldı. İyi derecede İngilizce, orta derecede Fransızca bilmektedir.
  • 27 Temmuz 2009 tarih ve 27301 Sayılı Resmi Gazetede Yayımlanan İçişleri Bakanlığı atama kararnamesi ile Kars Vali Yardımcılığı görevine ataması yapıldı.
  • 27.10.2011 tarihinde ilçemiz Viranşehir’e İlçe Kaymakamı olarak atandı.
  • 03.09.2014 tarihli Vali Yardımcıları ve Kaymakamlar Kararnamesi ile ilçemiz Bünyan'a İlçe Kaymakamı olarak atandı.

Şablon:90.dönem