FANDOM

Bakınız

Şablon:Mustafa Kara - d

Mustafa Kara
Mustafa Kara/İlahiyatçı
Yıldırım'ın huzurunda Mustafa Kara okula ilk gelen öğrencilerini Yıldırım Han'ın huzuruna götürü ve Nurettin Topçu'nun bu makalesini okurmuş. Bir de okul biterken öğrencilerini götürüp okurmuş.

Mustafa Kara (d. 1956 Maçka, Trabzon Türkiye), Türk bürokrat.

1979 yılında Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi'nden mezun oldu. Ardeşen, Arguvan Kaymakamlığı, Erzincan Vali Yardımcılığı, İçişleri Bakanlığı Mülkiye Müfettişliği, Mülkiye Başmüfettişliği, Personel Genel Müdürlüğü, Giresun Valiliği görevlerinde bulundu. 28 Ekim 2003 tarihi itibarıyla halen Kastamonu Valisi olarak görev yapmaktayken, 30 Kasım 2007 tarihli Valiler kararnamesi ile Merkez valisi olmuştur. Evli ve 2 çocuklu babasıdır.Halen kastanomu Valisi olarak görev yapmaktadır.

Vali Mustafa Kara vefat etti Edit

09.02.2013

2003-2007 ve 2008-2010 yılları arasında iki dönem Kastamonu Valiliği yapan Mustafa Kara, Ankara'da tedavi gördüğü hastanede, bugün sabah saatlerinde vefat etti.

Yaklaşık 6,5 yıl görev yaptığı Kastamonu'ya büyük hizmetleri olan Vali Mustafa Kara'nın vefat ettiği haberi, sevenlerini üzüntüye boğdu. Kastamonu halkının büyük sevgisini kazanan Vali Kara'nın, Ankara'da Pazartesi günü düzenlenecek olan törenle toprağa verileceği öğrenildi. Mustafa Kara'nın vefat haberini alan Kastamonu Valisi Erdoğan Bektaş, Kara'nın Kastamonu'ya uzun yıllar emeği geçmiş değerli bir devlet adamı olduğunu söyledi. Kara'nın genç yaşta vefatının büyük bir kayıp olduğunu belirten Vali Bektaş, Kara'nın ailesine, yakınlarına ve tüm sevenlerine başsağlığı diledi.

Vali Erdoğan Bektaş'ın, Mustafa Kara'nın vefatı nedeniyle Ankara'ya gideceği ve Pazartesi günü düzenlenecek olan cenaze törenine katılacağı bildirildi.

Bu arada, Pazartesi günü saat 11.00'de İçişleri Bakanlığı önünde Vali Kara'nın vefatı dolayısıyla tören yapılacak. Kara'nın cenazesi, Kocatepe Camii'nde öğle namazını müteakiben kılınacak cenaze namazının ardından, Ankara Karşıyaka Mezarlığı'nda toprağa verilecek.