Yenişehir Wiki
Yenişehir Wiki
80.303
pages

Çorum Valisi Nurullah Çakır

Çorum Valisi Nurullah Çakır[]

Özgeçmişi[]

  • Doğum tarihi: 1964
  • Doğum yeri: Kütahya - Simav
  • Medeni durumu: Evli

Eğitimi[]

1988 yılında İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesini bitirdikten sonra Kaymakam adaylığı sınavını kazandı. Denizli Kaymakam adayı olarak göreve başladı.

Yaptığı Görevler[]

Bir yılı İngiltere'de olmak üzere üç yıllık stajdan sonra Konya/Çeltik Kaymakamlığı, Karabük/Ovacık Kaymakamlığı, Siirt Vali Yardımcılığı, Kastamonu/Çatalzeytin Kaymakamlığı, Kastamonu ValiYardımcılığı, Ağrı/Doğubeyazıt Kaymakamlığı, Antalya/Kaş Kaymakamlığı,2006-2007 yıllarında Topkapı Sarayı Müze Müdürlüğünü ,İstanbul Vali Yardımcılığı, Kastamonu Valiliği ve son olarak Karabük Valiliği görevlerinde bulunmuştur. 11/5/2010 Tarihli VE 2010/407 Sayılı Kararname ile Çorum Valiliğine atanmıştır. 10 OCAK 2005 tarihinde "Türk İdareciler Gününde" Doğubeyazıt Kaymakamlığındaki çalışması nedeniyle (Türk İdareciler Derneği) tarafından Vali Hüseyin ÖĞÜTCEN Meslek Başarı Ödülüne layık görülmüştür.

İletişim[]

Telefon: 0 364 213 84 18 Faks :

E-Mail :

Faks :

E-posta :

İç linkler[]

Dış linkler[]

Nurullah Çakır (d. 1964, Simav, Kütahya, Türkiye), Türk bürokrat.

1988 yılında İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi'ni bitirdi. Çeltik, Ovacık, Çatalzeytin, Doğubeyazıt ve Kaş Kaymakamlıkları, Siirt, Kastamonu ve İstanbul Vali Yardımcılıkları yapmıştır. Bakanlar Kurulunun 19 Kasım 2007 tarih ve 2007/12859 sayılı kararnamesi ile Kastamonu Valiliği görevine atanmıştır. 2008 yılının Ağustos ayından itibaren Karabük Valisidir. Dogubeyazit kaymakamligi sirasinda, Turkiye'de yilin idarecisi odulunu almis, Kas kaymakamliginin akabinde kisa bir sure icin Topkapi Sarayi mudurlugu gorevini yurutmustur.

Önce gelen:
Cemalettin Sevim
Karabük Valisi
2008 - Devam
Sonra gelen:<br./>-
Önce gelen:
Mustafa Kara
Kastamonu Valisi
2007 - 2008
Sonra gelen:<br./>Mustafa Kara
Önce gelen:
-
Topkapı Sarayı Müze Müdürü
2006 - 2007
Sonra gelen:<br./>Sonra gelen yoktur.