FANDOM

Nurullah Kaya

Van Gürpınar Kaymakamı Nurullah Kaya

ÖzgeçmişiEdit

1977 yılında Manisa’nın Selendi İlçesinde doğan Sayın Nurullah KAYA, Sümeyra KAYA ile evlidir. Asım Tuna adında bir çocuğu vardır.

EğitimiEdit

Yüksek öğrenimine 1996 yılında İstanbul Üniversitesi SBF Kamu Yönetimi bölümünde başladı ve aynı fakülteden 2000 yılında mezun oldu.

Mesleki KariyeriEdit

2001 yılında İçişleri Bakanlığının açtığı Kaymakam Adaylığı sınavını kazanarak Mülki İdare Amirliği mesleğine Kütahya Kaymakam Adayı olarak başladı. Sırasıyla Saimbeyli ve Tufanbeyli (Adana), Güney (Denizli), Pazarlar (Kütahya) ilçelerinde Kaymakam Vekilliği yaptı.

Bir yıl süreyle İngiltere'de Londra Middlesex Üniversitesi HGS enstitute'de yabancı dil eğitimini tamamlayan Sayın Nurullah KAYA, 2005 yili Nisan ayında Kütahya Dumlupınar Kaymakamlığına atandı ve bir yıl süreyle Kütahya Altıntaş Kaymakamlığına vekâlet etti. 05.10.2006 tarihinde Kilis-Musabeyli Kaymakamlığına atanarak burada 3 yıl görev yapan Sayın Nurullah KAYA, 2009 yılı Kaymakamlara İlişkin Atama Kararnamesiyle Van İli Gürpınar İlçesine atandı.

Sayın Nurullah KAYA 19.08.2009 tarihinden itibaren Van İli Gürpınar Ilçesi Kaymakamlığı görevini sürdürmekte.