FANDOM

Ozan balcı

ÖzgeçmişiEdit

1974 yılında Ardahan'da doğdu. Evli olup, iki çocuk babasıdır.

EğitimiEdit

İlk ve Ortaöğrenimini Ardahan'da tamamladı. 1992-1994 yılları arasında Orta Doğu Teknik Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Siyaset Bilmi ve Kamu Yönetimi Bölümü'nde eğitim gördü. 1998 yılında Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi'nden mezun oldu. İngiltere'de Exeter Üniversitesi, Tarih, Politika ve Sosyoloji Bölümü'nde yüksek lisans yaptı. MA derecesi aldı (2000-2001). Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi, Siyaset Bilmi ve Yönetim Bölümü'nde yüksek lisans yaptı (1999-2001). Milli Güvenlik Kurulu Genel Sekreterliğinin düzenlediği 29. Dönem Kamu Diploması Kursundan mezun oldu. 86. Dönem Kaymakam Adaylığı Kursunu üstün başarılı olarak tamamladı. 2012-2015 yılları arasında doktora yapmak üzere İçişleri Bakanlığı tarafından İngiltere'ye gönderildi. İngiltere'de Southampton Üniversitesinde Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümünde doktora yaptı ve PhD (doktora) derecesi aldı.

Mesleki KariyeriEdit

Ardahan-Damal, Balıkesir-Havran İlçelerinde Kaymakamlık Vekilliği, Ordu-Akkuş, Adıyaman-Çelikhan, Siirt-Eruh, Sakarya-Taraklı, Şanlıurfa-Birecik, Samsun-Vezirköprü Kaymakamlıklarında ve Şırnak Vali Yardımcılığında bulundu. Belli bir süre T.C. Başbakanlık Dış Ticaret Müsteşarlığında (Bugünkü Ekonomi Bakanlığı) çalıştı. 28 Haziran 2015 tarih ve 2015/398 sayılı Müşterek Kararname ile Merzifon Kaymakamlığı görevine atandı.