FANDOM

'SMART Board' bir etkileşimli beyaz tahta [tarafından geliştirilen [SMART Technologies] olduğunu]. Ne zaman 1991 yılında, o bilgisayar uygulamaları dokunmatik kontrol sağlamak için ilk interaktif beyaz tahta oldu

Teknoloji

() Bu fare veya klavye gibi normal bir PC girişi cihazları, eşdeğerdir kaydırma etkileşim örneğin SMART Board kullanıcı girişi tespit için dokunmatik teknolojisini kullanan bir büyük beyaz tahta olduğu. 1998 yılında Evan Baltzell Teknolojileri A.Ş. tarafından icat, akıllı tahta Sınıf çok yararlı aracını kanıtlanmıştır. Bir projektörün daha sonra büyük bir dokunmatik ekran gibi davranan beyaz tahta, üzerine bilgisayar video çıkışını görüntülemek için kullanılır. SMART Board genellikle 4 dijital yazı gereçleri ile kullanabileceğiniz dijital mürekkep geleneksel beyaz tahta işaretleri yerine gelir. Bu çizim veya el yazısı gibi yetenekleri yazmak için PC girişi bilgi denetimleri etkin bir digitizer kullanarak dijital mürekkep çalışır.

Ayrıca butonlar popup klavye ve sağ fare daha fazla girdi seçenekler tıklama menüsüne başlatmak vardır. Interaktif beyaz tahta genellikle bir duvar veya zemin standı ve monte edilir yüz-yüze veya eğitim sanal ayarları için kullanılır,

Interaktif beyaz tahta Not genellikle eğitim için kullanılacak olan tablet bilgisayar / bilgi talep tanıtımı için (boardrooms toplantı farklıdır, sınıflar () yerine hangi ekran ve daha kişisel destekli teknolojiler için (örneğin grafik tablet ortak olan tablet öğrenme stilleri / güçlendirmeye yardımcı , duvar kağıdı, ulaşım zaman programları ... vb.)

SMART Board interaktif beyaz tahta çalışır bu interaktif beyaz tahta, bilgisayar ve bir projektör oluşan bir sistemin parçası olarak. Bileşenleri kablosuz bağlantı veya USB veya seri kablo üzerinden. Bir projektörün bilgisayara bağlı etkileşimli beyaz tahta üzerine bilgisayar masaüstü görüntü projeleri. Interaktif beyaz tahta bir parmak, kalem, ve katı nesnelere dokunma girişi kabul eder. Tahta ile her temas SMART Board tarafından sol olarak yorumlanır tıklatın fare seçin. SMART Board interaktif yazı tahtaları ön olarak bulunmaktadır projeksiyon, arka-projeksiyon ve düz panel ekran (interaktif yazı tahtaları plazma veya LCD ekran panel üzerinde uyum) modelleri.

Direnç teknolojisi

600-serisi SMART Board interaktif yazı tahtaları direnç teknolojisini kullanır. Bu interaktif yazı tahtaları esnek bir plastik ön yaprak ve sert bir sedye oluşturmaktadır. Esnek sayfanın arka ve her direnç film ince bir kaplamaya sahip sedyenin önünde. Her bir inç veya iki-binde bir hava boşluğu ile ayrılmıştır ve direnç iki iki insan kılların genişliği. Basıncı ön sayfanın yüzeyine uygulanan bir analog sinyal bir seri veri akışı ve dönüştürüldükten sonra daha fazla işlem için bir bilgisayar gönderilen bir temas noktası kayıt açığı kapatır. Bu teknoloji, bir parmak dan, kalem aracı veya herhangi bir cihaz iletişim işleyebilir.

DViT (Digital Vision Touch) teknolojisi

Arka projeksiyon SMART Board interaktif yazı tahtaları ve düz panel kullanımı DViT teknolojisi overlays. Bu teknoloji ile kullanıcılar, interaktif beyaz tahta yüzeyinin bilgisayar uygulamalarını kontrol etmek veya ekranda yazmak dokunun. Dijital kameralar ve yazılım tespit parmak veya kalem-ekranda aracı temas ve fare veya kalem aracını faaliyet olarak bilgisayara çevirmek. Çünkü dijital fotoğraf çerçevesini (çerçeve bulunmaktadır direnç teknoloji aksine, DViT teknolojisi), ekran yüzey ekranında teknik bileşenleri değil gerektirmez.

SMART kalem tepsisi

SMART Board interaktif yazı tahtaları tüm modelleri dört plastik kalem araçları ve bir silgi tutan interaktif beyaz tahtanın önünde bir kalem tepsi var. Kalem araçları ne elektronik bileşenler ne mürekkep var: teknoloji kalem tepsisi bulunmaktadır. Bir kalem aracı tepsisi, optik sensörü yuvasından kaldırılır onun yokluğunda tanır. SMART Board yazılımı bu özel yuvaya oturuyor kalem aracı bir kalem eylem olarak interaktif beyaz tahta yüzeyinin ile sonraki iletişim işler. Ancak bir kontrol paneli dijital mürekkep veya renkli highlighters için kalem araçları değiştirmek için rengini değiştirmek için kullanılabilir Şu siyah, mavi, kırmızı ve yeşil kalem araçları için yuvaları bulunmaktadır. Bir kez kalem aracı yuvasından çıkarılırsa, kullanıcıların kalem aracı, bir parmak ya da başka bir nesne ile seçilen renk yazabilirsiniz. Aynı şekilde, silgi kalem tepsisinde yerini çıkarılırsa, yazılım, ister iletişim silgi gelen bir silme eylem olarak ekran ile bir sonraki iletişim süreçleri, kullanıcının parmak ya da başka bir nesne. Bu aynı zamanda sistemin kalemleri şaşırtmak olabilir anlamına gelir, eğer onlar seçmedi ve geri sıkı sıraya koymak.

Ayrıca, kalem aşağıda tepsisi iki düğmeler, ne zaman basılırsa, kullanıcı kes, yapıştır seçeneğini tüm, kopyalama gibi "fonksiyonları, geleneksel" sağ tıklayın izin vermeyeceğimizi vb veya proje geleneksel "QWERTY klavye üzerine SMART Board, hangi harf, kelime veya sayıda kullanıcıya türü sağlar. Kullanıcılar hem düğmelerine basarak SmartBoard ayarlayabilirsiniz.

Için SMART Board interaktif beyaz tahta yönlendirme

Yönelimi doğru zaman interative beyaz tahta kullanıyorsanız kayıtlı olduğu için temas sağlar.

Eğer bir simge dokunduğunuz imlecinizi bir yere tuşuna basarak dışında diğer, interaktif beyaz tahta yönlendirme deneyin. Oryantasyon sonra, imleç her yerde interaktif beyaz tahta dokunmadan ar görünmelidir.

Kadar Oryantasyon ekran görünür aynı anda Orient işlevi, basın ve klavye tuşuna basılı tutun ve sağ fare düğmesini başlatmak için. Basın Ekranda görünen her hedefin merkezi.

Yazılım

Dosya:SMARTnbk.PNG
.]]

SMART Board yazılımı paket, ve SMART Board Araçları yazılım defter, whiteboarding kapsar. Sürümleri [için [Microsoft Windows | Windows]], [mevcuttur [Macintosh | Mac]], Linux, Solaris ve SGI ( IRIX) işletim sistemleri.

Notebook yazılımı

Dizüstü bilgisayar yazılımı, interaktif, multimedya içerik ve araçları düzenlemek için kullanıcı erişimi, kaydetmek ve paylaşmak, içerik veren bir içerik dağıtım platformu. Dizüstü bilgisayar yazılımı da metin için el yazısı çeviren el yazısı tanıma özelliği vardır. Dizüstü bilgisayar yazılımı için arayüz iki bölüm: whiteboarding alanı ve bir sekmeyi sütuna ekranı böler. Üç sekme: Sayfa Sıralayıcısı, görüntüleme ve defter sayfaları küçük düzenlemek için; Galerisi, erişim ve görüntüleri kaydetmek için vardır, sesler, filmler, animasyonlar ve metin dosyaları ve Ekler, dosyaları, kısayolları takmak için ve bağlantılar daha sonra erişilebilir sunumlar sırasında. Dizüstü bilgisayar yazılım kullanıcılara çok oluşturabilirsiniz sayfası etkileşimli belgeler ve sunumlar whiteboarding alanı ve sekmeleri arasında uygulama ayrılmadan içerik ve sayfa sürükleyerek. Kullanıcılar eğitim malzeme aranabilir Galeri'den kendi içeriklerini kullanın veya içerik oluşturabilirsiniz.

SMART Board araçları

SMART Board Araçları başlangıç merkezi, spot, ekran gölge, Büyüteç, yüzen araçları, olan ekran klavyesi, LinQ yazılım, video oynatıcı ve kaydedici. Bir kamera işlevi kullanıcının bir web sitesi veya diğer belge () bir görüntü yakalamak için ve SMART Board slayt uygulayın sağlar. Bir SMART Board özelliği kullanıcı tahtada bir kalemle, daha sonra yazmak için baskı vurgulamak ve bilgisayar dönüştürmek, tanınan font oluşturulan sağlar. Dizüstü bilgisayar yazılım "Galeri" flaş grafik bu slayta eklenebilir görüntü veya tam ile sunmaktadır.

SMART Board: sınıf oda

SMART Board interaktif doğası sınıf için çok pratik kullanır sağlar. Küçük okul öncesi yaş olarak kolayca SMART Board kullanabilirsiniz olarak öğrenciler. Öğretmenler benzersiz etkileşimli ses oluşturabilirsiniz geliştirilmiş ders ve bağlantı web siteleri, PowerPoint sunumları ve Excel dizüstü bilgisayar yazılımı. Belgeler de slaytlar içine esaslı malzeme müfredat oluşturmak için taranabilir. Görüntü ve "Galeri" eklenir özellikleri flaş grafik yardımcı sınıf içinde bir 21. yüzyıl ortamı oluşturmak. SMART Board öğretmenler için yeni bir metodoloji geleneksel eğitim içeriği öğrencilerin ilgisini haline gelmiştir.

SMART Board Senteo Sınıf Yanıt Sistemi tanıtımı özelliklerine ek olarak yararlı bir araçtır SmartBoard çalışır. Sistem yazılımı, bir alıcı oluşur, ve 24-32 öğrencinin tek tek yanıt veya clickers. Sistem öğrenciler elektronik öğretim sorulara yanıt verir. Bilgisayar sonuçları tabulates ve sınıf bunları görüntüler. Sistem Çoktan seçmeli, sayısal, doğru / yanlış, evet / hayır ve birden çok cevap soru türleri için izin verir. Öğrencilerin yanıtları değil eğitmen dışında herkes tarafından görüldü yapabilirsiniz. Bu değerli bir araç çünkü öğrenciler dürüst başkalarının henüz sürekli öğrenci ilerleme değerlendirebilirsiniz öğretmen bunların cevaplarını görme korkusu olmadan cevap.
</ br> Datacloud: Yeni Teori Online İş, Johndan Johnson doğru-Eilola belirli bir bilgisayar işbirliği alanı: Akıllı Kurulu destekli olarak açıklanır. Johnson göre Eilola, bir "akıllı tahta sistemi 72-inç, arka projeksiyon, dokunmatik ekran, iş için akıllı tahta yüzey" (79) sağlar. Datacloud, Johnson-Eilola bu "[w iddia] e nasıl kullanıcı bilgileri boşluk içinde, nasıl kullanıcı bilgileri boşluk içinde yerine bulunabilir sadece onlara bakışını ve nasıl hareket anlamaya çalışıyorsunuz bilgi alanlarda başkalarının yerine özel varlık yerine, basitçe "(82) ziyaret içinde yaşamış paylaşılmış olması gerekir. Ne kadar akıllı tahta sistemi, öğrencileri aktif işbirliği içine girmeyi sağlayan bir bilgi alanı sunar açıklar. O üç ayrı iddia teknolojinin işlevselliği: 1) Akıllı Kurulu kullanıcıların büyük miktarda bilgi ile çalışma olanağı sağlar ilgili yapar, 2) It) iş üretilen, etkin işbirliği, 3 davet eden bir bilgi alanı sunuyor genellikle "dinamik ve şartlı bir "(82). ((Johnson-Eilola, Johndan. Datacloud: Yeni Teori Online İşin doğru. Cresskill, NJ: Hampton Press, Inc, 2005. Print. ))
</ br> Johnson-Eilola daha açıklar bununla Akıllı Kurulu "... bilgi çalışma becom [es] gövdeli bir deneyim" (81). Kullanıcılar-yaşamak-teknoloji doğrudan manipülasyonu tarafından fırsatı meşgul gerekir. Ayrıca bu alan birden fazla kullanıcı için izin verir; aslında, birden fazla kullanıcı davet ediyor. ((Johnson-Eilola, Johndan. Datacloud: Yeni Teori Online İşin doğru. Cresskill, NJ: Hampton Press, Inc, 2005. Print. ))

Uygulamalar

Herhangi bir program yüklü veya ana bilgisayarda mevcut SMART Board interaktif beyaz tahta çalışır. Bazı uygulamalar yaygın SMART Board interaktif beyaz tahta ile kullanılan Microsoft PowerPoint vardır, Excel ve Word ve AutoCAD.

SMART Board interaktif beyaz tahta için kullanır, İlköğretim Okulları Beyaz Tahta Genişletme Projesi (( Değerlendirme, yaptırdığı öğretim dahil İngiliz Eğitim İletişim ve Teknoloji Ajansı (Becta), Ekim 2007)) eğitim, toplantılar yapılması ve teslim sunumlar. Ayrıca [Doğum [Discovery Channel]] televizyon programıMythBusters . beri kullanılmaktadır Eğitimciler kullanıcıların çoğunluğu oluşturan; olarak 2007 yılı fazla 800.000 SMART Board interaktif yazı tahtaları, 100'den fazla ülkede satıldı. Bir sunum, iletişim, mesafe ve işbirliği aracı olarak, SMART Board interaktif beyaz tahta da iş ve hükümet uygulamaları vardır.

SMART Board Sosyal Araştırmalar Sınıfta: Akıllı tahta bir Sosyal Bilgiler sınıfta çok farklı faaliyetler için kullanılır. Öğretmenler Etkileşimli harita faaliyetlerinin içeriği, ülkeler ve devletler kullanarak akıllı tahta kullanın. Öğretmenler interaktif bir ders olarak akıllı tahta kullanarak herhangi bir PowerPoint sunumunu yapabilirsiniz. Tarihçesi sınıfta bir akıllı tahta kullanarak ders yapmak canlanıyor.

Kaynaklar

((reflist))

Dış bağlantılar

  • [Http://www.smarttech.com SMART Technologies]
  • [Http://www.education.smarttech.com/ste/en-us/ SMART Eğitim Web Sitesi]
  • [Http://www.ismartboard.com/ SMART Board Kaynakları Eğitmenler için]
  • [Http://www.elementarylab.com/ elementarylab.com - Temel Düzey SmartBoard Aletleri]
  • [Http://www.sounds-write.co.uk/iwb.asp Sesler-yaz sentetik Phonics SmartBoard sunumlar]
  • [Http://www.eduscapes.com/sessions/smartboard/ Buluşturmak Learners SMART Board Way]
  • [Http://www.ep-asia.com SMART Malezya içinde]
  • [Http://www.ep-asia.com SMART Kurumsal Çözümler Malezya içinde (Khairul)]
  • [Http://star-techcentral.com/tech/story.asp?file=/2008/12/24/technology/20081224125332&sec=technology SMART yayılmakta to Make]
  • [Http://www.mis-asia.com/news/articles/canadian-company-opens-malaysian-smart-centre Kanadalı Şirket açar Malezya SMART Merkezi]
  • [Http://ep-asia.com/index.cfm?GPID=101 uzak Anakartları ile Doing interaktif yazı tahtaları ile BusinessToday Malezya Jan'09 Get Smart]