FANDOM

Tahsin Kurtbeyoğlu

Samandağ Kaymakamı Tahsin Kurtbeyoğlu

Hatay Samandağ Kaymakamı Tahsin Kurtbeyoğlu

Özgeçmişi

Doğum tarihi: Doğum yeri: Medeni durumu:

Eğitimi

Yaptığı Görevler

Tahsin Kurtbeyoğlu Hatay Samandağ Kaymakamlığı görevine Ekim 2006 yılıda başlamıştır.

İletişim

  • Tel: (326)5121009
  • Faks: (326)5121798
  • Adres:

Dış Linkler

Haberler

Hatay Valiliği: Halkı, devlet ve görevlilerine karşı kışkırtmaya çalışanlar başarısız olacaklardır

Samandağ Kaymakamı Tahsin Kurtbeyoğlu ile ilgili bir evraktaki imzasını montajlayarak Samandağlıların ve Alevilerin .....

Haber Merkezi: Samandağ Kaymakamı Tahsin Kurtbeyoğlu ile ilgili bir evraktaki imzasını montajlayarak Samandağlıların ve Alevilerin fişlendiğine dair bildirileri mektupla dağıtan B.S ve S.A hakkında soruşturma açıldı.

Soruşturmanın açılmasının hemen ardından Hatay Valiliği Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğünden de yazılı bir açıklama yayınlanarak halkı Devlet ve görevlilerine karşı kışkırtmayı amaçlayan bu tür girişimlerin sonuçsuz kalacağı ifade edildi. Hatay Valiliği Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada “13.05.2010 günü İlimiz Samandağ İlçesi PTT Müdürlüğüne, bazı kurum yöneticilerinin imzaları kopyalanarak, onların şahsında halkı Devlet aleyhine kışkırtıcı bir takım provokasyonlar tertiplenmeye çalışılmaktadır. Benzer iddialar geçmiş yıllarda da dile getirilmiş olup, gerek geçmiş yıllardakiler gerekse yeni ortaya çıkan iddialar, her yönü ile delillendirilmiş ve yetkili yargı mercilerine intikal ettirilmiştir. Yargılama süreci devam etmektedir. Çeşitli basın yayın organlarına, sivil toplum örgütlerine, meslek odalarına ve vatandaşlara gönderilen yazının üslup ve içeriğinden de anlaşılacağı gibi, halkı Devlet ve görevlilerine karşı kışkırtmayı amaçlayan bu tür girişimler halkımızın sağduyusu ile sonuçsuz kalmaya mahkûmdur. İlimizin simgesi olan birlikte yaşama ve hoşgörü kültürüne taban tabana zıt bu girişimlere değerli halkımızın itibar etmeyeceği açıktır. Türkiye Cumhuriyeti Devletine vatandaşlık bağıyla bağlı olan her birey dili, dini, etnik kökeni ve mezhebi ne olursa olsun birinci sınıf vatandaştır” denildi.