D. Tuzak. Tuzak ayetleri. Keyd. كيد Keyd ayetleri.Mekir. مكير Mekir ayetleri. Mekir ayetleri Elmalı meali Plot. Tramp. Strateji. Taktik. Conspiracy

Erdoğan_'Uyanıklar_Kaçtı,_Akılsızlar_tuzağa_düştü'_4_dakika

Erdoğan 'Uyanıklar Kaçtı, Akılsızlar tuzağa düştü' 4 dakika

4 dakika alt yazılı

Aklı_olan_kaçtı,_olmayan_tuzağa_düştü_ne_demektir?-1

Aklı olan kaçtı, olmayan tuzağa düştü ne demektir?-1

Dün Türkiye'de belki de son dönemlerin en çok üzerinde durulması gereken cümlelerini kurdu Erdoğan. FETÖ ile mücadelede yaşananları anlatırken söyledikleri hepimizin defalarca düşünerek üzerinde konuşmak zorunda olduğumuz şeyler.

Recep_Tayyip_Erdoğan,_AK_Parti_Grup_Toplantısı_40_dakikalık_tüm_Konuşması_7_Kasım_2017

Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti Grup Toplantısı 40 dakikalık tüm Konuşması 7 Kasım 2017

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti Grup Toplantısı'nda Konuştu 7 Kasım 2017 Erdoğan'ın açıklamalarından satır başları şöyle: 2019 seçimleri ülkemiz ve partimiz için en az 3 Kasım seçimleri kadar kritik bir dönüm noktası olacaktır. Ülkemizin yeni yönetim mimarisini oluşturma için şimdiden çalışmaya başladık. BUNLAR RASTGELE OLAN DEĞİŞİMLER DEĞİL Bölgemizdeki ve dünyadaki gelişmeler önümüzdeki asrı biçimlendirecek köklü bir yeniden yapılanma sürecinde olduğumuzu gösteriyor. Ortadoğu'daki gelişmeler bunlar rastgele olan değişimler değildir. Türkiye Kurtuluş Savaşı'nda bu yana belki de ilk defa bu kritik sürece önceden yazılmış senaryolardaki rolünü kabul etmek yerine kendi iradesini ortaya koyan bir pozisyonda girmiştir. Milletimiz oynanan oyunu görmüş iradesini büyük ve güçlü Türkiye'den yana kullanmıştır. HEPSİ HİKAYE PKK sadece PKK değildir. Bu örgüt ülkemize yönelik operasyonlarda kullanılan bir aparattır. FETÖ'nün bankalarına para yatırmayın okullarında çocuk okutmayın derken boşuna konuşmadık. Akıllı olanlar Türkiye'yi terk etti gitti, aklı olmayanlar burada tuzağa düştü. Diyorlar ki bilmiyorduk onun için gönderdik. Hepsi hikaye. BİZİM 1 ŞEHİDİMİZİN KANI YÜZLERCE TERÖRİSTİN KANIYLA ÖLÇÜLEMEZ FETÖ'nün neyi nasıl götürdüğü ortada. Şimdi temizleme dönemi içindeyiz. Hukukun kuralları neyi gerektiriyorsa bunu yapıp yolumuza devam edeceğiz. Ufak tefek de olsa yaralar aldık ama çok daha güçlü ve karalı şekilde hedeflerimize doğru ilerlemeyi sürdürdük. Ayaklarımıza takılan çelmeler iki yüzlü tavırlar elbette bizi sıkıntıya sokmaktadır ama bu sıkıntılar sakalımızın tıraşı mesafesindedir. BÜYÜKLÜK TOPLA TÜFEKLE OLMUYOR Tarih bize göstermektedir ki büyüklük topla tüfekle sayıyla olmuyor büyük olmak için önce koca bir yüreğe sağlam bir imada güçlü iradeye sahip olacaksınız. . BİZE KÜFREDENLERE BİZ HUKUKUN KAPISINI AÇIYORUZ Bize küfredenlere biz hukukun kapısını açıyoruz ama biz onlara sadece rabiayı öğretiyoruz. Kılıçdaroğlu öğrendin mi? Oyunları boza boza senaryoları yırta yırta hedeflerimize doğru ilerlemeyi sürdüreceğiz. ANA MUHALEFET PARTİSİNİN FOYASI ARTIK ORTAYA DÖKÜLMÜŞTÜR Siyasi rekabet bizi korkutmaz tam tersine şevkimizi gayretimizi artırır. Dünyada reform talep eden taraf muhalefet olur. Biz reform peşinde koşuyoruz ana muhalefet bunları engellemeye çalışıyor. Ana muhalefet partisinin foyası artık ortaya dökülmüştür. Eskilerin deyimiyle takke düşmüş kel görünmüştür. KILIÇDAROĞLU'NA ELEŞTİRİ Başbakan olacağım diyerek Başbakan olunmaz değişim diyerek de değişim gerçekleşmez. Hep aynı şeyleri yaparak her defasında farklı sonuçlar elde etmeye çalışmak akıl sağlığı ile ilgili soruna işaret eder. Önce zihniyetinizi sonra yöntemlerinizi değiştirmeye ihtiyaç vardır. 20 yıl önce ne diyorlarsa bugün de aynı şeyi söylüyorlar. AK PARTİ'Lİ BAZI BELEDİYE BAŞKANLARININ İSTİFALARI Belediyelerimizde ayrılan arkadaşlarımıza hizmetleri için teşekkür ediyorum. Kimse gücenmeyecek biz sürekli güncellenen yenilenen ve güncellendikçe çok daha farklı bir hizmet imkanını yakalayan bir partiyiz. Görevlerini devreden arkadaşlarımız bu büyük aile içinde çalışmaya devam edeceklerdir.

1 .Kuş veya yaban hayvanlarını yakalamaya yarayan araç veya düzenek.

2 .mecaz Birini güç ve tehlikeli bir duruma düşürmek için kurulan düzen, komplo:

"Onun bana gönderdiği mektuplar filan hep tuzak, hep birer şantajdan ibaretti."- O. C. Kaygılı.

Örnek: Onun bana gönderdiği mektuplar filan hep tuzak, hep birer şantajdan ibaretti.O.C.aygılı

1- Bir alıcıdaki istenmeyen ünlemleri eleyen ya da yok eden soğurum süzgeci. 2- Boşluk oluşturan emmeçlerde, yayınan yağ ya da cıva uçuklarını soğutup yoğuşturarak tutan düzenek.

1- Bir alıcıdaki istenmeyen ünlemleri eleyen ya da yok eden soğurum süzgeci.

2- Boşluk oluşturan emmeçlerde, yayınan yağ ya da cıva uçuklarını soğutup yoğuşturarak tutan düzenek.

Trap. a warm corner. snare. decoy. ambush. catch. complot. hook. net. ambuscade. cobweb. gin. lure. noose. springe. toil. toilets. wire. toils. come-on.

Ambush. decoy. lure. mesh. net. pitfall. snare. stratagem. trap.

Ambush. cobweb n. collusion. come on. deadfall. gin. lure. mantrap. mousetrap. net. pitfall. plant. snare. stratagem. toils.

Trap

Abscheider

Trappe

[düzenle | kaynağı değiştir]

[1] [[kimya#Şablon:Fizik|kimya]] Fiziksel kimya aygıtlarında, kimi gazları yoğunlaştırarak alıkoyan ya da asıltı taneciklerini tutan kap

Nuvola apps bookcase.svg Köken

[1] (Türkçe)

Crystal Clear app internet.png Çeviriler

|} | width=1% | |bgcolor="#FFFFE0" valign=top width=48%|

|}

|}

[düzenle | kaynağı değiştir]

[düzenle | kaynağı değiştir]

Durum Tekil Çoğul
Yalın tuzak tuzaklar
Belirtme (-i) tuzağı tuzakları
Yönelme (-e) tuzağa tuzaklara
Bulunma (-de) tuzakta tuzaklarda
Çıkma (-den) tuzaktan tuzaklardan
Tamlayan tuzağın tuzakların

Ico libri.png Anlamlar

[1]

|}

|}

Nuvola Turkish flag.svg Türk Dilleri

|}

|}

Books-aj.svg aj ashton 01f.svg Kaynaklar

fr:tuzak ku:tuzak

[düzenle | kaynağı değiştir]

Lupa.png Eylem[düzenle | kaynağı değiştir]

Ico libri.png Anlamlar

[1] Bir şeyi yakalamak için tuzak hazırlamak
[2] birini güç ve tehlikeli bir duruma düşürmek için düzen hazırlamak, komplo kurmak

Nuvola apps bookcase.svg Köken

[1] (Türkçe)

Books-aj.svg aj ashton 01f.svg Kaynaklar

  • Türk Dil Kurumu: "Tuzak"