FANDOM

Yunanistan’da yapılacak U-21 Dünya Şampiyonası’na Avrupa’dan katılacak takımların belirleneceği Avrupa Elemeleri maçları 8 grup merkezinde yapılacak.

Bu merkezlerden biri olan Mersin’de bulunan Hentbol Milli Takımı Yenişehir Belediye Başkanı İbrahim Genç’i makamında ziyaret etti.

7 – 9 Ocak arası Yenişehir Belediyesi spor salonunda oynanacak maçlara çok iyi hazırlandıklarını ve mutlak galibiyet amacıyla maçlara çıkacaklarını belirten Teknik Direktör Rüştü Şahin, Yunanistan’da yapılacak Dünya Şampiyonası’na mutlaka gitmek istediklerini belirtti.

7 Ocak Cuma günü saat 17.00’de yapılacak Türkiye- İspanya maçına tüm Mersinlileri Milli Takımı desteklemek için beklediklerini sözlerine ekledi.

Hedef Dünya Şampiyonası !... Edit

U-21Dünya Hentbol Şampiyonası Avrupa Elemeleri Mersin'de yapılacak. Yunanistan'da yapılacak U-21 Dünya Şampiyonası'na Avrupa'dan katılacak takımların belirleneceği Avrupa Elemeleri 8 grup merkezinde oynanacak..

05 Ocak 2011

U-21 Milli Takımımız, İspanya, Slovakya ve Hollanda ile Üçüncü Grupta mücadele edecek. Mersin’de Yenişehir Spor Salonu’nda oynanacak maçlarda grup birincisi olacak takım, Yunanistan’daki Dünya Şampiyonası Finallerine katılmaya hak kazanacak.

U-21 Dünya Şampiyonası ilk kez 2005 yılında düzenlendi. U-21 Milli Takımımız, Avrupa elemelerine altıncı grupta katıldı ve dördüncü oldu. Mersin’deki rakiplerimizden İspanya 5. grupta birinci olarak finallerde mücadele etmeye hak kazandı. Hollanda ise Üçüncü grupta mücadele etti ve grubu son sırada bitirdi.

2007’deki U-21 Dünya Şampiyonası Avrupa elemelerinde milli takımımız, yedinci grupta dördüncü olarak finallere yükselemedi. İspanya üçüncü, Slovakya beşinci grup lideri olarak finallerde mücadele etmeye hak kazandı. Hollanda ise birinci grupta son sırada yer aldı.

2009’daki U-21 Dünya Şampiyonası Avrupa Elemelerinde milli takımımız ikinci grupta üçüncü sırada yer aldı. İspanya üçüncü, Hollanda ise dördüncü grup lideri olarak Dünya Şampiyonası Finallerine yükseldi. Slovakya ise beşinci grubu son sırada bitirdi ve finallere yükselemedi.

Avrupa Elemeleri Programı Edit

07 Ocak 2011 Cuma 15:00 : Slovakya-Hollanda 17:00 : İspanya-TÜRKİYE ( TRT canlı yayın )

08 Ocak 2011 Cumartesi 13:00 : Hollanda-İspanya 15:00 : TÜRKİYE - Slovakya ( TRT canlı yayın )

09 Ocak 2011 Pazar 13:00 : İspanya-Slovakya 15:00 : TÜRKİYE-Hollanda ( TRT canlı yayın )

GENÇ ERKEKLER HAZIRLIK KAMPI VE DÜNYA ŞAMPİYONASI AVRUPA ELEMELERİ KADROSU Edit

S.NO ADI SOYADI GÖREVİ KULUBÜ 1 Rüştü Şahin Teknik Direktör Thf 2 Levent Tanık Menajer Thf 3 Serdar Seymen Antrenör Maliye Milli Piyango Sk 4 Bülent Tuncer Antrenör Maliye Milli Piyango Sk 5 Osman Özoğlu Antrenör Mersin Yenişehir Bel.Sk 6 Emre Uyar Masör Thf 1 Tuğberk Çatkın Sporcu B.B.Ankara Spor 2 Onur Ersin Sporcu B.B.Ankara Spor 3 Burak Canlı Sporcu B.B.Ankara Spor 4 Niyazi Bozkurt Sporcu B.B.Ankara Spor 5 Ekrem Tüfekçidere Sporcu B.B.Ankara Spor 6 Can Çelebi Sporcu Maliye Milli Piyango Sk 7 Mert Makasoğlu Sporcu Maliye Milli Piyango Sk 8 Hasan Can Coşkun Sporcu Maliye Milli Piyango Sk 9 Volkan Çalışkan Sporcu Maliye Milli Piyango Sk 10 Yunus Özdemir Sporcu Maliye Milli Piyango Sk 11 Gürcan Arıcı Sporcu Maliye Milli Piyango Sk 12 Recep Dege Sporcu Bursa Nilüfer Bel.Sk 13 Burak Dağcı Sporcu İstanbul Bahçeşehir Kol. 14 Özgür Sarak Sporcu İstanbul Bahçeşehir Kol. 15 Mesut Çebi Sporcu İstanbul Bjk Sk 16 Yağız Öksüzcük Sporcu Ankara İl Özel İdare Sk 17 Baran Nalbantoğlu Sporcu İzmir Bşb 18 Enis Yatkın Sporcu Mersin Yenişehir Bel.Sk 19 Semih Kavastan Sporcu Mersin Yenişehir Bel.Sk

Başkan Genç'e ziyaret Edit

“Milli Takımımızın Mersin’de olmasından ve bizleri ziyaretinden son derece mutluyuz” diyen Başkan İbrahim Genç de yaptığı konuşmasında; “Yenişehir Belediyesi olarak sporun her türüne destek vermeye çalışıyoruz. Hentbol Takımımız bu güne kadar pek çok başarıya imza attı ve bizleri gururlandırdı. Yunanistan’da yapılacak Dünya Şampiyonası’nda Türk Milli Takımımızın da olmasını canı gönülden istiyoruz. Milli Takımımızın kadrosunda Yenişehir Belediyesi Hentbol Takımından da iki oyuncumuz bulunuyor. 7- 9 Ocak tarihleri arasında Yenişehir Belediyesi Spor Salonu’nda oynanacak maçları biz de heyecanla izleyecek ve takımımızı destekleyeceğiz. Mersinlilerin de Milli Takımımızı yalnız bırakmayacağına inanıyorum. Sizlere başarılar diliyorum” dedi.

U-21 Milli Takımımız, İspanya, Slovakya ve Hollanda ile Üçüncü Grupta mücadele edecek. Yenişehir Spor Salonu’nda oynanacak maçlarda grup birincisi olacak takım, Yunanistan’daki Dünya Şampiyonası Finallerine katılmaya hak kazanacak. Maçlar TRT ekranlarından da canlı yayınlanacak.

  • 7-9 Ocak tarihleri arasında oynanacak maç programı şöyle:
  • 7 Ocak Cuma
    • 15.00 Slovakya-Hollanda
    • 17.00 İspanya-Türkiye
  • 8 Ocak Cumartesi
    • 13.00 Hollanda-İspanya
    • 15.00 Türkiye-Slovakya
  • 9 Ocak Pazar
    • 13.00 İspanya-Slovakya
    • 15.00 Türkiye-Hollanda