FANDOM

ederasyon Yönetim Kurulumuzun almış olduğu karar gereği 2011-2012 sezonunda Uluslararası (ISF) yarışmalarında ülkemizi temsil eden okul müdürlerine Plaket verildi.

[1]

​ Federasyon Başkanımız Ayhan PALA yaptığı açıklamada “Okul takımlarımızın Dünya şampiyonalarına katılana kadar geçen evre çok meşakkatli bir yol olduğu gibi, sabır ve fedakârlık ister. Bu çalışmaları da başta okul müdürleri yürütür. Bizde Okul Müdürlerinin nezdinde; emeği geçenlerin adına Teşekkür Plaketi takdim etmekteyiz” dedi. Okul Müdürleri de yaptığı açıklamada “değer görmek çok güzel bir duygu. Federasyonumuzun her türlü faaliyetlerimizde bize yakın ve destekleyici olmasından dolayı da son derece mutluyuz” dediler.

​ESKİŞEHİR

Futsal Dünya 3.sü olan Odunpazarı Ticaret Meslek Lisesi Müdürü Murat AVŞAROĞLU’ na Federasyon Başkanımız Ayhan PALA Plaketini takdim etti. Yapılan törende Beden Eğitimi Öğretmenlerinin yanı sıra Hentbol İl temsilcisi Ahmet TÜRE’ de hazır bulundu.

BURSA

Badminton Dünya 2.si Tophane Endüstri Meslek Lisesi Müdürü İsmail BAŞARAN ile Hentbol Dünya 12.si Hürriyet Endüstri Meslek Lisesi Müdürü Gürol ERİŞMİŞ’e Federasyon Başkanımız Ayhan PALA Plaketlerini takdim etti. Yapılan yemek ve tören de Federasyon Yönetim Kurulu üyesi Murat ÇAĞLAYAN, Cem Sultan Lisesi Müdürü Mehmet EREL, Ali Karasu Lisesi Müdürü Naci KORUCU, Celal Sönmez Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi Müdürü Muhammet ASİL, Demirtaşpaşa Endüstri Meslek Lisesi Müdürü Halil AYDEMİR ile Federasyon İl Temsilcisi Şenol ERKAN hazır bulundu.

İZMİR

Futsal Dünya 2.si Kipa 10.Yıl Anadolu Lisesi Müdürü Ramazan ASLAN ile Hentbol Dünya .6.sı Suphi Koyuncuoğlu Lisesi Müdürü Cihangir ERSOY’ a Federasyon Başkanımız Ayhan PALA Plaketlerini takdim etti. Yapılan yemek ve törende Federasyon Yönetim Kurulumuzun yanı sıra, Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Mehmet Emin CANTÜRK, Hayrettin Duran Lisesi Müdürü Ömer ERTEM, Gürçeşme Anadolu Lisesi Müdürü Mehmet KAYA, Federasyon İl Temsilcisi Kadir SORGUÇ ve Öğretmenler hazır bulundu.

ANTALYA Masa tenisi Dünya 6.sı Özel Yağmur Toros Koleji Müdürü Serkan YAVUZ’a Federasyon İl Temsilcimiz Mustafa BABACAN Plaketini takdim etti. Yapılan törende Şampiyonaya katılan sporcuların yanı sıra Müdür Yardımcısı Volkan ÖZGÜL’ de hazır bulundu.

KARABÜK Futsal Dünya 5.si Ovacık Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi Müdür Yardımcısı Cihat TASCI​’ya Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Şube Müdürü Lokman MOLLAOĞULLARI Plaketini takdim etti Yapılan törende Federasyon İl Temsilcimiz Sezgin SAYIN ile okul yönetici ve öğretmenleri hazır bulundu.

AĞRI Kros Dünya 1.Naci Gökçe Anadolu Lisesi Müdürü Mehmet Ali DURSUN ile Kros kız Dünya 2.si Kız Teknik ve Meslek Lisesi Müdürü Kürşat AKDENİZ’e Federasyon Başkanımız Ayhan PALA Plaketlerini takdim etti. Sıcak ve samimi bir atmosferde yapılan törene başarılı sporcu öğrenciler, öğretmenler, antrenörler, öğrenci aileleri ve Federasyon İl Temsilcisi Berivan YILDIRIM katıldı. Ardından İl Milli Eğitim Müdürü Fatih BAŞAK ile Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Şafi ERİM’in de katıldığı bir yemek düzenlendi.

ANKARA Voleybol Dünya 3.sü Tvf Güzel Sanatlar Lisesi Müdürü İlhan ASLAN, Badminton Dünya 3.sü Elmadağ Lisesi Müdürü İlker ERDÖNMEZ, Voleybol Dünya 9.su Çankaya Doğa Koleji Müdürü Necati SATILMIŞ Federasyon Başkan Vekilimiz Harun SÖNMEZ ile Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa BÜTÜNER tarafından Plaketle ödüllendirildi.

YALOVA Masa Tenisi Dünya 6.sıYalova Anadolu Lisesi Müdürü Rıdvan ACAR’a Federasyon Yönetim Kurulu Üyesi Murat ÇAĞLAYAN plaketini takdim etti.​​

İlgili diğer görüntüler için TIKLAYINIZ​