İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın Iğdır Valiliğine atandı- Çapkın'ın İstanbul Emniyet Müdürü olarak görev süresinin uzatılması için böyle bir yola başvuruldu - Mersin Valisi Hüseyin Aksoy ile Samsun Valisi H. Basri Güzeloğlu yer değiştirdiler.

ANKARA (ANKA) - Cumhurbaşkanı Abdullah Gül tarafından onaylanan Valiler Kararnamesi Resmi Gazete'de yayımlandı.

Kararname ile İstanbul Valisi Muammer Güler Kamu Düzeni ve Güvenliği Müsteşarlığına atandı. Diyarbakır Valisi H.Avni Mutlu da İstanbul Valisi oldu. Ankara Valisi Kemal Önal Merkeze alınırken, Antalya Valisi Alaattin Yüksel Ankara Valiliği'ne getirildi.

İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın Iğdır Valiliğine atandı. Çapkın'ın İstanbul Emniyet Müdürü olarak görev süresinin uzatılması için böyle bir yola başvuruldu. Emniyet Müdürleri için 60 olan yaş sınırı nedeniyle Çapkın'ın İstanbul'da görev süresinin bitmesine bir yıl kalmıştı. Valiler ise 65 yaşına kadar görev yapabiliyor. Valilik unvanını alan Çapkın'ın kısa süre içerisinde İstanbul'a yeniden Emniyet Müdürü atanması bekleniyor. Böylece Çapkın'ın görev süresi de uzamış olacak.

Resmi Gazete'de yayımlanan Valiler Kararnamesi ile atamaları gerçekleştirilenlerin eski ve yeni görevleri şöyle:

Adı ve Soyadı - Eski Görevi - Yeni Görevi