Valiler Kararnamesi 9 Mayıs 2013 Resmi Gazete'de yayımlandı.

Ordu Valisi Düzgün, Manisa Valisi Halil İbrahim Daşöz, Diyarbakır Valisi Mustafa Toprak ve Diyarbakır Valisi Mustafa Toprak karar sonrası ilk açıklamalarını yaptı.

İçişleri Bakanlığı'nın valiler kararnamesi Resmi Gazete'de yayımlandı.

Vali Atamaları Hakkında Karar Resmi Gazete'nin bugünkü sayısında yer aldı.

9 Mayıs 2013 tarihli Karara göre,

Valilerin tayin değerlendirmeleri

Ordu Valisi Düzgün: "Sayın Cumhurbaşkanımızın memleketinde görev yapmak bizim için gerçekten onur verici olacak" dedi.

Valiler kararnamesi ile merkeze alınan Manisa Valisi Halil İbrahim Daşöz, "İlimiz, ülkemiz ve bizim için hayırlısı olsun" dedi.

Daşöz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Manisa'ya 9 Eylül 2011 tarihinde atandığını hatırlattı.

Eşiyle Ankara'da bulunduğunu ve cuma günü Manisa'ya döneceğini belirten Daşöz, "Sonuçta bir takdirdir. Takdir bu şekilde kullanılmıştır. İlimiz, ülkemiz ve bizim için hayırlısı olsun" diye konuştu.

Daşöz, Manisa'ya atanan Nevşehir Valisi Abdurrahman Savaş'ın çok değerli bir vali olduğunu sözlerine ekledi.

Diyarbakır Valisi Toprak: "Vatandaş odaklı hizmet anlayışımızı İzmir'de de devam ettireceğiz" dedi.

Vali Toprak, konuyla ilgili olarak AA muhabirine, 3 yılı aşkın süredir Diyarbakır'da görev yaptığını, son kararnameyle İzmir Valiliği görevine atamasının yapıldığını anımsattı.

Atamayı, "Bize güvenenlerin takdiri ve teveccühüdür" diye değerlendiren Toprak, şunları söyledi:

"Kamu görevlisi olduğumuz için ne zaman ve nereye atanacağımız belli olmuyor. Ülkemizin çok güzel bir kentinden, yine çok güzel başka bir iline atandım. Buradaki süreye bağlı kalmaksızın bize verilen görevi diğer arkadaşlarımızla birlikte yerine getirmeye çalıştık. Devletin ve hükümetin vatandaş odaklı hizmet anlayışı içerisinde görevimizi yerine getirdik. Vatandaşın canını, kendi canımızdan daha aziz bildik ve vatandaşın incinmemesi için çaba sarf ettik. Vatandaşın kaliteli hizmet alması için gece gündüz demeden çalıştık. 3 yıl süresince bu kadim kentin tüm güzelliklerini doya doya yaşadık."

Toprak, çalıştıkları yerlerde kamu görevlileri ile vatandaşlar arasında duygusal bağlar oluştuğuna da değinerek "Bu nedenle Diyarbakır'daki vatandaşlarımızı çok özleyeceğim. Vatandaş odaklı hizmet anlayışımızı İzmir'de de devam ettireceğiz" şeklinde konuştu.

Ekleme Tarihi: 09.05.2013