FANDOM

Bakınız

Beşiktaş
Beşiktaş ilçesi

Beşiktaş Kaymakamlığı
Beşiktaş Belediyesi

Beşiktaş Jimnastik Kulübü
Beşiktaş Jimnastik Kulübü - BJK
Mersin Beşiktaşlılar Derneği
Yıldırım Demirören
Beşiktaşlılar
Beşiktaş Çarşı Grubu
Çarşı
Çarşı Grubu
Üniversiteli Çarşı Grubu

Yenişehir
BeşiktaşYenişehir
Beşiktaş/Mersin

Beşiktaş Futbol Okulu
Beşiktaş Spor Okulu
Beşiktaş Jimnatik Kulübü ve Uçurtma Şenliği
BJK ve Yenişehir

Beşiktaşlılar Derneği
Mersin Beşiktaşlılar Derneği Yenişehir'de
Melih Aydoğdu Dernek Başkanı Park Orman ve Aydoğdu Petrol
Erol Dibo Yeminli Mali M
Armağan Öner - İsa Öner oğlu
Fülya Çıkaran Borusan Lojistik M
İrfan Söyletir
İrfan Şalışır Genel Sekreter
Ufuk Onuk Onukotomotiv - Nissan
Alper Uysal İnşaat Ticaret
Jorj Aksel Kumdereli Gemi ajantası
Gürsel Akınoğlu - Albay
Ferruh Atmaca Müteahhit
Kahraman Yurtman
0531 502 19 03
0324 328 19 03

Yıldırım Demirören
BJK < Yıldırım Demirören/İktibaslar < Yıldırım Demirören/Mersin Yenişehir ziyareti/2010

Yıldırım Demirören (d. 1964, İstanbul) BJK Beşiktaş Jimnastik Kulübü'nün Başkanıdır. Eğitimini [[Leysen American School]]'da tamamlayan Demirören TÜSİAD, TUGİAD ve TABA üyesidir. Demirören Of'lu Ulusoylar'dan Revna Hanım ile evli olup 3 çocuk babasıdır.

Ekşi sözlük (düzenle fazlalıkları çıkarEdit

  • 1964 yılında istanbul'da doğdu. Hobileri arasında golf oynamak ve seyahat etmek olan Demirören ingilizce biliyor. Demirören evli olup 2 çocuk babasıdır.
  • Galatasarayın Gençlerbirliği maçı öncesi para cezası almasını az bulan, konuşmayı ve yönetimi bilmeyen beşiktaşlı yönetici.
  • ikiz çocuk sahibi
  • iş adamı.

edit: şu an üç çocuğu var.

  • Beşiktaş yönetiminden Kıvanç Oktay'la birlikte istifa etmiş yönetici.

(bkz: ekşi sözlük spor servisi) (jim raynor, 12.09.2003 00:48)

  • 31 ekim 2003 beşiktaş galatasaray maçından sonra koridorda çıkan olaylarda Ayhan Akman'ın "kimsin lan sen? kimsin?" diye bağırıp sinirlendirdiği yönetici.
  • Ayhan'ın eski bir beşiktaş'lı olduğunu göz önüne alırsak, "acaba futbolcular tarafından sevilmiyor mu?" sorusu akıllara gelebilir.

ama heralde Ayhan'ın var bir gıcıklığı.

  • 80'li yılların başında beşiktaş'a çok büyük bir miktarda nakit hibe ederek beşiktaş'ı ayağa kaldıran ve bunu yaparken yönetim kurulunda dahi olmayan büyük beşiktaşlı Erdoğan Demirören'in frankenstein'a benzettiğim oğlu, iyi bir beşiktaşlı.yıllar sonra gelen edit: iyi bir beşiktaşlı olduğu konusunda bizleri şüpheye düşürmüş insan.

(dalamar, 02.11.2003 03:31 ~ 17.07.2007 22:52)

  • 31 ekim 2003 beşiktas galatasaray maçından sonra kankası Kıvanç Oktay'la olaylara karışan adam.

kazım kanat ve tüm spor yazarlarının şahit olduğu (yürekleri yetmediği için yazamazlar) üzre zil zurna sarhoştular ikisi de. bir de utanmadan "değildik" diyorlar. yazıklar olsun... (cnbce, 04.11.2003 14:14)

  • 31 ekim beşiktaş galatasaray maçının devre arasında ibrahim aydın adlı görevliyi soyunma odası koridoruna göndererek ayhan'ı dövmesi talimatını veren kişi.

(cnbce, 07.11.2003 00:52)

  • kıvanç oktay ile birlikte bulundukları görevlerden yazılı olarak istifa etmiş beşiktaş yöneticisi. kongreye kadar yönetimde kalacak olması ise ayrı bi soru işaretidir.

(dalamar, 14.11.2003 04:14)

  • hıc güldüğünü görmedıgım biriyken gecen gün atvdeki spor programında baskan adayı olmanın getırdıgı yalaklık damarıyla yüzünde güller acan adam..hep birine benzetırdım gülünce anladım adam van helsıngteki frankesteindan daha cok benzıyo frankensteina..

(bogarde, 26.05.2004 02:05)

  • daha çok yapacağı yıldız futbolcu transferleriyle gündeme gelen beşiktaş başkan adayı. ayrıca cordoba'ya gordoba diyerek gönülleri feth etmiştir.

(bkz: oscar cordoba)

  • divan kurulunda yapılan başkan adayları toplantısında nevzat demir in başkanlığı altında birleşelim önerisini yapan ama diğer adaylar tarafından kabul edilmediğini söyleyen,seçim anketlerinde önde giden başkan adayımız

(ougus, 29.05.2004 11:08)

  • medya destegi sayesınde çok büyük bir ihtimalle besiktas baskanı olacak sahsiyet.

(ayaz, 30.05.2004 19:50)

  • istanbulun her tarafina "geliyoruz.." falan gibi pankartlar astirmi$ insan. belediye ba$kani olucak sanki.

(oz portnoy, 30.05.2004 20:03)

	#4502290	 fb 	 	 şikayet et 
  • acilan 18 sandiktan sonra besiktas'imizin yeni baskani olmaya cok yaklasmis insan.
  • şu an 600 milyon dolarlık bi yatırım hacmine sahip, tüpgaz , lpg (likitgaz vs.) ve eğitim (ata koleji) alanındaki şirketleri ile türkiyenin en başarılı iş adamları arasına girmiş, demirören şirketler grubunun asbaşkanı, beşiktaş klübünün yeni başkanı olan er kişi. ayrıca şirketlerinin değerinin 2005 itibariyle 800 milyon dolara çıkması bekleniyor.
  • bakınız, kulübümüzün şu anki bütçesi...

- sana söz verince konuş yıldırım. - aaaa reha abi...

  • bursaspor'a karsi oynadiklari mactan sonra fifa kokartli turk hakemler lisesinde 1 numarada bulunan metin tokat'a "hirsiz" diyerek hakaret etmis, metin tokat kendisine tazminat davasi acinca da kizkardesiyle evlendigi federasyon baskani haluk ulusoy'u devreye sokarak metin tokat'i fifa listesinde 8 numaraya indirterek mac yonetme hakkini gasp ettigi konusunda cok inanilasi bir iddia bulunan cicegi burnunda bjk baskani. "yeni gorevinde basarilar dilerim" diye yazarsam bunu "basarilarinin devamini diliyorum" diye anlayip ligdeki butun maclari efsanevi hakem kuddusi muftuoglu'na yonettirmesinden korkuyorum.
  • oscar cordoba'ya gordoba diyen bir insandır kendisi, ben bugün bunu gördüm.
  • mynet'in de sahibi olan kişi.
  • dalton tipli beşiktaş başkanı.bir de çilli horozu olan bir karakter vardı eski bir türk filminde, onu da andırıyor.

(beni birak saraba bak dayi, 31.05.2004 08:52)

	#4509610	 fb 	 	 şikayet et 
  • beşiktaş'ın neredeyse kurulduğundan bu yana varolan, süleyman seba örnekli, serdar bilgili devamlı efendi ve kaliteli başkan dönemine son noktayı koyan kişi...
  • beşiktaş genel kurulu üyeleri yaptıkları bu seçimle bu memlekette işlerin efendilikle yürümeyeceğini, ancak "bu tür" insanların türkiye şartlarında başarılı olabileceğini anladıkları mesajını vermişlerdir, ve fakat bu mesajı verirken beşiktaş karakterine de büyük bir darbe vurmuşlardır...
  • beşiktaşın 101.yılındaki yeni başkanı

  • öncelikle, frankenstein gerçek olsa bu amca olurmuş. yazık ki, beşiktaş'a hiç yakışmadığını düşündüğüm bir başkan. her türlü terbiyesizlik, hakaret ve şike beklediğim, param var, kıronun allahıyım hissiyatı yaratan bjk'nin yeni başkanı... yani fatih altaylı neyse bu da o..

  • be$ikta$a wiltord anelka hasselbank gibi unlu futbolcuları alacagını sogleyen yeni be$ikta$ ba$kanı

  • cnn türk'e verdiği özel röportajda "futbol dünyasında alınması gereken ne kadar boşta futbolcu varsa hemen hemen hepsini aldık, hedefimiz beşiktaş'ı dünya takımı yapmak" demiş olan adam.

(vortik, 07.08.2004 19:14)

  • izledigi transfer stratejisiyle tarihe gecen besiktas yonetiminin baskani...

transfere en fazla parayi harcayip ligde en dusuk puanlilar arasina girme rekorunu fenerbahcenin elinden almistir..

  • "bosta kalan butun oyunculari transfer ettik. hedefimiz dunya klubu olmak!" sozu tarihe altin harflerle kazinicak bir spor olayidir..
  • kendisi kulüp başkanından çok, sıradan bir tribün amigosuna benziyor. kahvehane sohbeti yapar gibi konuşuyor:

- feneri eze eze yendik, bunu hazmetliler - fener önce kendi tarihindeki lekeleri temizlesin - müjdatı rüştüyü biz mi dövdük - en son kim koydu

  • serdar bilgili gibi aklı başında bir adamdan sonra bir türlü alışamadığım garip şahıs. pek başkan bi hali yok zaten.

(portugam, 04.11.2004 16:43)

	#6216998	 fb 	 	 şikayet et 

Dış bağlantılarEdit

Şablon:Beşiktaş JK Başkanları

Vikisoz
Vikisöz'de
Yıldırım Demirören sözleri bulunur.