FANDOM

Yasemin ÖZATA ÇETİNKAYA

  • 1976 Yılı Ankara doğumlu olup; ilk, orta, lise ve üniversite tahsilinin tümünü Ankara’da tamamladı.
  • 1996 yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümünden mezun oldu ve aynı yıl İçişleri Bakanlığı’nın açmış olduğu Kaymakam Adaylığı Sınavı’nı kazanarak, Kırıkkale Kaymakam Adayı olarak mülkî idare amirliği mesleğine başladı.
  • Kaymakam adaylığı döneminde 8 ay süreyle İngiltere’de dil eğitimi aldı.
  • Isparta-Gönen’de Kaymakam vekilliği görevinde bulundu ve Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Anabilim Dalında yüksek lisans yaptı.
  • Kaymakam adaylığının bitimini müteakiben sırasıyla; Rize-Kalkandere, Ağrı-Hamur, Bilecik-Gölpazarı ilçelerinde Kaymakamlık görevini yürüten Sayın ÖZATA ÇETİNKAYA 2008 - 2011 yılları arasında Batman Vali Yardımcılığı görevini yürütmüş, 14.09.2011 tarihinde Hacılar Kaymakamı olarak görevine başlamıştır.
  • 2013 yılı mia kararnamesiyle,Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü Şube Müdürlüğüne Hacılar Kaymakamı Yasemin ÖZATA ÇETİNKAYA nın atanması kararlaştırıldı.
  • Evli ve 3 kız çocuğu annesi olan ÖZATA ÇETİNKAYA, iyi derecede İngilizce bilmekte olup,
  • 2012 yılı Haziran ayında Karadeniz Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Anabilim dalında doktora eğitimini “Yerel Yönetimler Reformunun Yerel ve Bölgesel Kalkınmaya Etkisi” başlıklı doktora tezi ile ilgili tez savunma sınavını geçerek tamamlamış ve “İktisat Doktoru” unvanı almıştır.
  • 15 Temmuz kanlı darbe girişiminin ardından Sinop Valisi Yasemin Özata Çetinkaya görevden alındı. Eşi Garnizon Komutan Vekili Albay Temel Çetinkaya tutuklanmıştır.