FANDOM

Milliler kötü başladı..

Mersin'de başlayan 21 Yaş Altı Erkekler Hentbol Dünya Şampiyonası Eleme Grubu ilk maçında Türkiye, İspanya'ya 35-25 yenildi.

07 Ocak 2011 , 20:00

Yenişehir Spor Salonu'ndaki karşılaşmanın ilk yarısı İspanya'nın 17-14 üstünlüğüyle tamamlandı. İkinci yarıda etkili mücadelesini sürdüren İspanya, Türkiye'yi 35-25 yenerek ilk galibiyetini aldı.

Türkiye ile aynı grupta bulunan Hollanda ise Slovakya'yı 33-27 yendi. Çekişmeli geçen mücadelede ilk yarıyı 15-14 önde tamamlayan Hollanda, ikinci yarıda da üstünlüğünü sürdürerek maçı 33-27 kazandı.

Türkiye maçını Hentbol Federasyonu Başkanı Bilal Eyüpoğlu, Mersin Valisi Hasan Basri Güzeloğlu, Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal]] Gençlik ve Spor İl Müdürü Emrullah Taşkın, İl Emniyet Müdürü Arif Öksüz, Yenişehir Belediye Başkanı İbrahim Genç ve çok sayıda sporsever izledi.

9 Ocak Pazar günü sona erecek şampiyonada yarınki karşılaşmalar ve saatleri şöyle:

13.00 Hollanda-İspanya 15.00 Türkiye-Slovakya

Basın AçıklamasıEdit

Mersin'de yarın başlayıp 9 Ocakta sona erecek 21 Yaş Altı Erkekler Hentbol Dünya Şampiyonası Eleme Grubu maçları için Mersin'e gelen Şahin, Gazeteciler Cemiyeti'nde düzenlediği basın toplantısında, İspanya, Hollanda ve Slovakya'nın bulunduğu grup maçlarında başarılı sonuçlar alarak Yunanistan'da düzenlenecek Dünya Şampiyonasına katılmak istediklerini belirtti.

Mersin'de kendilerini evlerinde gibi hissettiklerini vurgulayan Şahin, Elemelerden iyi bir sonuç alıp, şampiyonaya adımızı yazdırmak istiyoruz. Başarılı olabilmemiz için seyirci desteği şart. Mersinli sporseverleri gerekli tribün desteğini sağlamak üzere maçlarımıza davet ediyoruz diye konuştu.

21 Yaş Altı Milli Takım Başantrenörü Serdar Seymen de Dünya Şampiyonluğu bulunan İspanya'nın en güçlü rakiplerden olduğunu söyledi. Seymen, şöyle devam etti: Elemelerde 4 puan barajının üzerine çıkmak için uğraşacağız. Dünya Şampiyonasında final oynamış ya da şampiyon olmuş takımlarla eşleşmek istemiyoruz. Evimizde olmanın avantajını kullanarak, tüm rakiplerimizi yenmeye odaklandık. Taraftarımızın desteğiyle bunu başaracağımıza inanıyorum.