FANDOM

Yenişehir'de eğitim başarılarıEdit

Yenişehir’de “Çanakkale Şehitlerine” şiirini bilmeyen öğrenci kalmadı gibi, pek çoğuda ezbere ve vurgulu okuyabilme becerisi elde etmiştir.

“Çanakkele Şehitlerine” şiirini en güzel okuyan öğrenciler, Çanakkale gezisine gittiler…

  • TRT Liseler Arası “Genç Mikrofon” Müzik Yarışması: TRT'de düzenlenen "Genç Mikrofon" Liseler arası müzik yarışmasında haftalardır başarılı performans gösteren Nenit Kodallı Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi Yarışma Finalinde Türkiye Birincisi oldu.
  • ATV Bir Şarkısın Sen Müzik Yarışması: ATV’de yayınlanan “Bir Şarkısın Sen” Müzik yarışmasına yarışmacı olarak; Yenişehir İlçesi’ne bağlı Barbaros İ.Ö. Okulundan katılan Şebnem güzel sesiyle başarıyı yakaladı.
  • Yahya Günsur Anadolu Bilgisayar Teknik Lisesi Proje: Yenişehir’e bağlı Yahya Günsur Anadolu Bilgisayar Teknik Lisesi’nin hazırlamış olduğu "Hayat Boyu Öğrenim Her Zaman ve Heryerde" isimli Avrupa Birliği Projesi kabul edildi. "Eğitim" kapsamında 4 refakatçı öğretmen ve 28 öğrenciden oluşan proje grubu Danimarka’ya gitti.