FANDOM

DSC00944

Kaymakam Eyüp Sabri Kartal,İlçe Milli Eğitim Müdürü İhsan Dağ,İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Bülent Saygan ve Okul Müdürleri

DSC00941

Menteş İlköğretim Okulu ile Aydınlıkevler İlköğretim Okulu Yıldız Kızlar Takımı arasında oynanan 2.lik maçında 1ci Namık Kemal İlköğretim okulu olurken 2ci Aydınlıkevler İlköğretim Okulu 3cü Menteş İlköğretim Okulu oldu.

DSC00964

Badminton Sorumlu Koordinatör Okulu olarak Aliye Pozcu İlköğretim Okul Müdürü Öztürk Kaya çalışmalarından dolayı Kaymakam Eyüp Sabri Kartal tarafından plaket ile ödüllendirilmiştir.

DSC00962

Kaymakam Eyüp Sabri Kartal Yenişehir Badminton Ligi ödül töreninde katılan tüm sporculara başarılarından dolayı kutlama konuşması yaparken

DSC00958

Dumlupınar Lisesi ile Şevket Pozcu Lisesi arasında oynanan final maçında Dumlupınar Lisesi 1ci olurken 2ci Şevket Pozcu Lisesi 3cülüğü ise Yahya Günsur Tenik EML oldu

DSC00950

DSC00967

İlçe Spor Koordinatörü Ali Yıldız çalışmalarından dolayı Kaymakam Eyüp Sabri Kartal tarafından plaket ile ödüllendirildi.

DSC00969

İlçe Badminton Koordinatörü Yasemin Karaman çalışmalarından dolayı Kaymakam Eyüp Sabri Kartal tarafından plaket ile ödüllendirildi.

DSC00971

Badminton Antranörü Cengiz Gültekin yapmış olduğu çalışmalarından dolayı Kaymakam Eyüp Sabri Kartal tarafından plaket ile ödüllendirildi.

DSC00997

Dumlupınar Lisesi Badminton Takımı Şampiyonluk Kupasını Kaymakam Eyüp Sabri Kartal verdi.

DSC00992

Namık Kemal İlköğretim Okulu Yıldız Kız Takımı Şampiyonluk Kupasını Kaymakam Eyüp Sabri Kartal verdi.

DSC00977

Karahacılı İlköğretim Okulu Küçükler Takımı Şampiyonluk Kupasını Kaymakam Eyüp Sabri Kartal verdi.

DSC00988

Menteş İlköğretim Okulu Yıldız Kızlar Takımı Kupasını Kaymakam Eyüp Sabri Kartal verdi.

DSC00984
DSC01011

Yahya Günsur Teknik EML Badminton Kız Takımı

DSC01041.
DSC01020

İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Bülent Saygan Dumlupınar Lisesi Takımına Kupalarını verdi.