Yenişehir Kaymakamı Sayın Eyüp Sabri Kartal Şevket Pozcu Lisesi nde çalışan Bitefo Öğretmenlerini ziyaret etti.[düzenle | kaynağı değiştir]

Yapılan çalışmaları yerinde izlemek üzere Şevket Pozcu Lisesi nde çalışan Dylab ekibi (DynEd Laboratuvarı yapım ekibi)ni ziyaret ederek bilgi aldı.6.DynEd sınıfının Hazır olduğu 7.Sınıf için hazırlıklar devam etmekte olduğu bilgisini alan Yenişehir Kaymakamımız 4 aylık bir süre içerisinde yapılan çalışmalarla sene sonunda 12-15 sınıf oluşturmayı amaçlandığını belirtmiştir.

P250110 12.50.JPG
Zyrtkmk.JPG

Yenişehir İlköğretim Okulu Dyned dil sınıfı Tamamlanarak teslim edilmiştir.[düzenle | kaynağı değiştir]

Ynshrdyned.JPG

Yenişehirde başlayan DynEd dil sınıfları oluşturma çalışmaları devam etmektedir.Sıradaki Akdeniz Bölge Komutanlığı İlköğretim Okulu Dil sınıfı çalışmaları bitme aşamasına gelmiştir. Halen Şevket Pozcu Lisesi'nde çalışmalarını sürdüren görevli Bitefo öğretmenleri Milli Eğitim Müdürlüğünce yayınlanan Atıl Bilgisayarların eğitime kazandırılması ile ilgili Resmi duyurusunun ardından Okullarımızın ve Bitefo öğretmenlerimizin malzeme ve ekipman yardımlarına ihtiyaç duyulmaktadır.Yapılacak en ufak katkını ülke ekonomisine ve Mersin'de eğitimin kalitesinin yükselmesine katkıda bulunacağına inanıyoruz. Ve diyoruz ki "Bilgisayarınız olursa Atıl,Eğitime desteğe Katıl".. Bitefo öğretmenleri olarak gerek okullarımızda gerekse projelerde sunacağımız katkıların çok önemli olduğuna inanıyoruz.İngilizce öğretmenlerimizle işbirliği içinde öğrencilerimizin ingilizce öğrenmeleri için gerekli desteği her zaman ki gibi özverili yapmamız gerektiğine inanıyoruz.

Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal ve Tasarım Ekibi Çalışıyor[düzenle | kaynağı değiştir]

Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal ve Bitefo öğretmenleri Esra Güven,Nejla Burcu Özgerek,Ülkü Fidancı,Yeliz Aşkın Öztürk,Semra Güneş'in hazırladığı Afiş ve Yıllık oluşturma çalışmalarını değerlendirirken

Kmkproje.gif

Yenişehir M E M Proje Birimi

Nevit Kodallı Güzel Sanatlar Lisesi,Milli Eğitim Müdürlüğü,Özel Bahçeşehir Koleji,Çankaya İlköğretim Okulu,Barbaros İlköğretim Okulu,Bahçelievler İlköğretim Okulunda bulunan atıl durumdaki bilgisayarlardan Yenişehir İlköğretim Okulu ve Akdeniz Bölge Komutanlığı İlköğretim Okuluna DynEd dil sınıfı yapılması çalışmalarına başlanmıştır.

Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal tarafından görevlendirilen Atilla Güneş,Mehmet Töstü,Semra Güneş,Eyüp Mert'ten oluşan Bilgisayar Formatör ekibi Çalışmalarını yakından takip eden İl Milli Eğitim Şube Müdürü Şerafettin Çiftçi,İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Sarı,İl Koordinatörü,Erol Uysal,İlçe Koordinatörü Esra Güven ile güzel bir ekip çalışması sergilemektedirler.

Yenişehir İlköğretim Okulunda konuşlanan ekip, çalışmalarına hızla devam etmektedir.

Euysl.JPG
Euysl1.JPG
Yenisehir1.jpg
Yenisehir2.jpg
Yenisehir3.jpg
Yenisehir4.jpg
Yenisehir5.jpg
Yenisehir6.jpg
Yenisehir7.jpg
Yenisehir8.jpg
Yenisehir9.jpg
Yenisehir10.jpg
Yenisehir11.jpg
Yenisehir12.jpg
Yenisehir13.jpg
Yenisehir14.jpg
Yenisehir15.jpg