FANDOM

Yusuf Guni

Yusuf GÜNİ

Yusuf Güni

Selim Kaymakamı Yusuf Güni

Kırıkkale doğumlu olan Yusuf Güni, İlk, orta ve lise öğrenimini Kırıkkale'de tamamlamış olup, ardından Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesine giriş yapmış ve 2002 yılında mezun olmuştur. Yaklaşık bir yıl Maliye Bakanlığı Muhasebat Genel Müdürlüğünde çalıştıktan sonra Kaymakamlık sınavını kazanarak Kaymakamlık mesleğine giriş yapmıştır. Adaylık sürecinde Kırşehir'in Akpınar ve Boztepe ilçelerinde Kaymakam Vekilliği yaptı. Yine 9 ay süreyle yurt dışı eğitimini İngiltere'nin Manchester Üniversitesinde tamamladı.Müteakiben Kütahya ili Şaphane ilçesinde asil Kaymakamlığa başladı. 2008 Eylül ayından itibaren Selim ilçesinde, 2010 yıln da Gevaş İlçesinde görev yapmıştır.19.07.2013 tarihinde yayınlanan kararname ile İlçemize atanan Kaymakamımız 29 Ağustos 2013 tarihinde İlçemizdeki görevine başlamıştır.

Yusuf Güni Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İdare Hukuku Bilim dalında Yüksek Lisans yapmış olup, evli ve Begüm adında bir kız çocuğu babasıdır.

Selim Kaymakamı Yusuf Güni Edit

Özgeçmişi Edit

  • Doğum Tarihi:
  • Doğum Yeri: Kırıkkale
  • Medeni Durumu: Evli, 1 kız çıcuğu var.

Eğitimi Edit

İlk, orta ve lise öğrenimini Kırıkkalede tamamladı. Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesini kazanmış ve 2002 yılında mezun olmuştur. Yaklaşık bir yıl Maliye Bakanlığı Muhasebat Genel Müdürlüğünde çalıştıktan sonra Kaymakamlık mesleğine geçmiştir. Kırşehir'in Akpınar ve Boztepe ilçelerinde Kaymakamlık Vekilliği yaptı. 9 ay süreyle yurtdışı eğitimini İngiltere'de Manchester Üniversitesinde tamamladı.

Görev Yaptığı Yerler Edit

Müteakiben Kütahya ili Şaphane ilçesinde asil Kaymakamlığa başladı. 2008 Eylül ayından itibaren Selim ilçesinde görev yapmaktadır. Kaymakamımız Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İdare Hukuku Bilim dalından Yüksek Lisans yapmış

İletişim Edit

  • Telefon: (474)4613101
  • Faks: (474)4612489
  • E-posta: selim@selim.gov.tr
  • Adres: Selim Kaymakamlığı Hükümet Konağı Kat:3 Selim Kars 36900

İç linklerEdit

Dış Linkler Edit

  • Selim Kaymakamlığı [4]