FANDOM

1964 yılında Gaziantep de doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini burada tamamladı. Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümünü 1986 yılında bitirdi.

Memuriyet hayatına 1987 yılında Gaziantep Kaymakam Adayı olarak başladı. Sırasıyla Malatya/Arapgir, Siirt/Baykan, Kırklareli/Vize Kaymakamlığı, Karaman Vali Yardımcılığı ve Sakarya/Söğütlü Kaymakamlığı yaptıktan sonra 2003 yılında İçişleri Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğüne Daire Başkanı olarak atandı, 2005 yılında Personel Genel Müdür Yardımcısı, 2008 yılında da Personel Genel Müdürü oldu. 1993 de İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde yüksek lisansı, 2000 yılında Exeter Üniversitesinde yüksek lisans ve 2001 yılında İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstütitüsünde doktorasını yaptı. İyi derece ingilizce bilmekte olup, evli ve dört çocuk babasıdır. Karate sporuna ilgisi olduğu bilinen Mayda, Türkiye Karate Federasyonu Yönetim kurulunda da görev yapıyor.”Mayda, ayrıca KAMU-DER 2010 yılı başarı ödüllerinde, Yılın Genel Müdürü dalında ödül aldı.

Şablon:İİB PGM