FANDOM

Bakınız

Şablon:Zonguldakbakınız - d {{Zonguldakbakınız}}

Zonguldak
Zonguldak vali yardımcıları
Zonguldak Milletvekilleri
Vali yardımcıları
Vali yardımcısı
Vali Yardımcıları kararnamaleri
Vali Yardımcısı
Valiler
Valiler/Telefon
Valilerin başkanlık ettiği komisyonlar
Valilerin başkanlık ettiği kurullar

Şablon:Zonguldak valileri
Şablon:Valilerbakınız
Şablon:Vali yardımcıları
Şablon:MİA

Mehmet Tevfik Emre - Vali Yardımcısı Edit

1951 Tunceli doğumlu olup Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesinden 1976 yılında mezun oldu. 62. Dönem Kaymakamlık kursunu tamamlayarak çeşitli illerde Vali Yardımcılığı ve ilçelerde Kaymakamlık yapmıştır. 17 Ekim 2007 tarihinden itibaren de Zonguldak Vali Yardımcısı olarak görev yapmaktadır. Evli ve 2 çocuk sahibidir.

Vali Yardımcısı Mehmet Tevfik Emre Tarafından Yürütülecek işlerEdit

Fethi Özdemir - Vali Yardımcısı Edit

Fethi Özdemir; 1956 Burdur/Dirmil (Altınyayla) doğumlu olup, 1976 yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi "Siyaset ve İdare Bilimleri Bölümü"nden mezun oldu. 1977 yılında Emekli Sandığı Genel Müdürlüğünde memur olarak göreve başladı. 1977 Aralık-1979 Haziran tarihleri arasında Yedek Subay olarak askerlik yaptı. Jandarma Teğmeni iken terhis oldu ve Emekli Sandığı’na geri döndü.

Denizli Maiyet Memuru (Kaymakam Adayı) olarak 1979 yılında İçişleri Bakanlığında memuriyet hayatına başladı. Çanakkale/Çan ve Yenice Kaymakam Vekilliği ve Belediye Başkanlığı, Çankırı/Eldivan Kaymakam Vekilliği yaptı. 1982-1984 yıllarında Afyon İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü yaptıktan sonra, Çankırı Kaymakam Adayı olarak yeniden Mülki İdare Mesleğine döndü. 1985 yılında Kaymakamlık kursunu tamamladıktan sonra, sırasıyla Balıkesir/Kepsut, Van/Muradiye Kaymakamlıları, Mardin Vali Yardımcılığı, Balıkesir/Marmara, Sakarya/Geyve, Antalya/Kumluca Kaymakamlıkları, Denizli, İzmir Vali Yardımcılıkları görevlerinde bulunmuştur. Mardin Vali Yardımcısı iken İçişleri Bakanlığı’nca dil öğrenimi için, 9 ay süre ile (1991-1992) İngiltere’ye gönderildi. İzmir Vali Yardımcısı iken, Başbakanlık İnsan Hakları Başkanlığı’nca 2007 yılı Mayıs ayında Ombudsmanlık Sistemini incelemek üzere İspanya’ya (Madrid) ve 2008 Yılı Nisan ayında da İçişleri Bakanlığı’nca 9 gün süre ile Amerika’ya (New York-Washington DC) görevli olarak gönderildi. 24 Eylül 2008 tarihinden itibaren Zonguldak Vali Yardımcısı olarak görev yapmaktadır. İngilizce bilmektedir. Evli ve 2 çocuk babasıdır.

Vali Yardımcısı Fethi Özdemir Tarafından Yürütülecek İşler Edit

Ekrem Aylanç - Vali Yardımcısı Edit

Ekrem Aylanç 1956 İzmir/Tire doğumlu olup, 1980 yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi'nden mezun oldu. İzmir Valiliği Kaymakam adaylığı ile 1981 tarihinde İçişleri Bakanlığında memuriyet hayatına başladı. 68. Dönem Kaymakamlık Kursu kursunu tamamladıktan sonra sırasıyla Kayseri/Sariz, Sivas/Koyulhisar, Bingöl/Yayladere Kaymakamlığı ve Ağrı Gürbulak Sınır Mülki İdare Amirliğinden sonra; Tokat, Osmaniye, Bartın, Manisa Vali Yardımcılığı görevlerinde bulunmuştur. 15 Eylül 2008 tarihinden itibaren de Zonguldak Vali Yardımcısı olarak görev yapmaktadır. Evli ve 3 çocuk babasıdır.

Vali Yardımcısı Ekrem Aylanç Tarafından Yürütülecek İşler Edit

Ahmet Mailoğlu - Vali Yardımcısı Edit

Vali Yardımcısı Ahmet Mailoğlu Tarafından Yürütülecek İşlerEdit

Engin Durmaz - Vali Yardımcısı Edit

Engin Durmaz 1966 Isparta doğumlu olup, 1985 yılında İçişleri Bakanlığı Merkez Teşkilatında Memuriyet hayatına başladı. 1987 yılında Ankara Üniversitesi Kamu Yönetimi Bölümünden mezun olduktan sonra 1989-1990 yıllarında 1 yıl mesleki eğitim kursu için İngiltere de kaldı, 1988 yılında Bursa Kaymakam Adaylığı, 1991 yılında Kaymakamlık kursunu tamamladı. Çorum/Laçin, Konya Yalıhüyük, Isparta/Şarkikaraağaç, Diyarbakır/Silvan Kaymakamlıkları, Şanlıurfa Vali Yardımcılığı, Marmara Kaymakamlığı, Bilecik Vali Yardımcılığı, Kızıltepe Kaymakamlığı, Erzurum Vali Yardımcılığı (vekaleten), Malatya Vali Yardımcılığı sırasında Doğu İlleri Kalkınma Birliği Genel Sekreterliği görevlerinde bulunmuştur.

Devlet Vatandaş işbirliği eğitimi, Sağlık, Altyapı, Yerel ve kültürel değerlerin korunması ve geliştirilmesi, ağaçlandırma istihdam ve kırsal kalkınma AB Hibe yönetimi konularında çalışmaları olan Engin Durmaz 21.08.2009 tarihinden itibaren de Zonguldak Vali Yardımcısı olarak görev yapmaktadır. İngilizce bilmektedir. Evli ve 5 çocuk sahibidir.

Vali Yardımcısı Engin Durmaz Tarafından Yürütülecek İşler Edit

Aytaç Akgül - İl Hukuk İşleri Müdürü Edit

İl Hukuk İşleri Tarafından Yürütülecek İşler Edit

Vali Yardımcılarının Görevleri Başında Bulunmamaları Halinde Uygulanacak Esaslar Edit

Vali Yardımcılarının il içerisinde geçici olarak görev başında bulunmamaları veya yıllık izin, mazeret izni, sağlık izni ve il dışı geçici görev nedeniyle görevlerinden ayrılmaları halinde herhangi bir görevlendirme veya vekalet onayı alınmaksızın:

1-Vali Yardımcısı Mehmet Tevfik Emre tarafından yürütülen işler Vali Yardımcısı, Fethi Özdemir,

2-Vali Yardımcısı Fethi Özdemir tarafından yürütülen işler, Vali Yardımcısı Ekrem Aylanç,

3-Vali Yardımcısı Ekrem Aylanç tarafından yürütülen işler, Vali Yardımcısı Ahmet Mailoğlu

4-Vali Yardımcısı Ahmet Miloğlu tarafından yürütülen işler, Vali Yardımcısı Engin Durmaz

5- Vali Yardımcısı Engin Durmaz tarafından yürütülen işler, Vali Yardımcısı Mehmet Tevfik Emre

tarafından yürütülecektir.

Vali Yardımcıları Arasında İlçelerin Dağılımı Edit

Vali Yardımcıları, genel olarak ve Vali adına hizmet icrasının gerektirdiği ihtiyaç ve istekleri saptamak ve sonuçlarını Vali’ye bildirmek üzere aşağıdaki ilçelere bakacaklardır.

1) Mehmet Tevfik Emre Merkez İlçe,

2) Fethi Özdemir Devrek-Gökçebey İlçeleri,

3) Ekrem Aylanç Kdz.Ereğli İlçesi,

4) Ahmet Mailoğlu Alaplı İlçesi,

5) Engin Durmaz Çaycuma İlçesi